неделя, 23 август 2015 г.

OPI I eat mainly lobster

      I eat mainly lobster е един от любимите ми коралови лакове. Като имате предвид, че не съм особен почитател точно на този цвят (и друг път съм споделяла, че трудно се възприемам с коралово) и имам 500 броя почти, този съм го носила 3 пъти на маникюр и 3 на педикюр. Имам го от както излезна, т.е. преди около 3 години и всяко лято посягам поне веднъж към него. Свалила съм доволно количество от бутилчето, което на фона на наличните си е постижение. Не е нещо особено и специално, но пък е с приятен разноцветен шимър, който не се набива на очи. Има по-скоро розов подтон. На 2 слоя на места прозира и аз го харесвам повече на три, макар последният път да ме домързя и да не стигнах до толкова. Трите слоят ви гарантират по-наситен цвят и видими частици. Особено на педикюра стои много красиво. Ако не сте на възраст или в среда, непредразполагаща към носене на неони, този е идеалният. Без да е убит или прекалено ярък.



      Текстурата му е нормална и се нанася лесно. Няма точене и кофти завършек, но определено има нужда от топ лак. На снимките съм с обикновен и не може да изпъкне добре, което се и вижда. Нужен е плътен слой, за да се покажат и частиците повече. Относно съхненето - ако ползвате бързсъхнещ топ, не бихте имали проблем.


      Опи и преди съм казвала, че при мен не са трайни. Но до 3 дни издържа, а ако не съм вършила много работа, долу горе и до 5 мога да издържа с него, но е доста захабен вече. Труден е за снимане. Намерих си 2 от миналогодишните снимки, и от тази имам 2 - една е що годе сполучлива (първата с фотоапарата, на живо е по-към коралово, отколкото към розово), сякаш никога не мога да намеря подходящата светлина и място, които да го покажат на 100 %. Затова го вижте на живо в случай, че има къде. А и в момента доколкото знам разпродават марката, сменят опаковките и лаковете са намалени доста. Стигат до 5 лв за бройка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар