четвъртък, 27 август 2015 г.

Shiny Red Lips with Kiko Ultra Glossy Stylo No. 809

     Kiko редовно пускат лимитирани колекции, с които изкушават, но досега много нетипично за мен, не съм си купувала нито едно червило от марката. Все разглеждам като ще пускаме поръчка, обаче съм затрупана и не мога да си избера цвят. Буквално насила се мъчех да харесам поне едно за проба, уви. Тегли ме все към малинената, вишнева и червена гама. Знам колко имам и не исках да се повтарям. Пролетта дамата, която ме сдоби с красоти от Италия, отново ме изкушаваше, очудващо пак издържах, но тя ме зарадва по нейн избор с едно прекрасно червено от редовната линия Ultra Glossy Stylo. Не знам как е улучила, но ми заспа!



    No. 809 Ruby Red е прекрасно светло винено червено с малинен подтон. Веднага ще кажете колко противоположно звуча, но при мен в зависимост от останалия грим на лицето и дрехите, виждам 2 различни цвята. Цената му е 4,90 евро, 2 gr, но със сигурност като има намаления пада и наполовина. Заслужава си и 5-те евро! Има SPF 15. Гилзата е лека, пластмасова и с матово покритие, идеална за носене в чанта.


     Супер комфортно е за носене. Усеща се като балсам. Няма недостатъци като врязване, събиране и подчертаване на сухи участъци. Дори илизането извън контура е много леко, почти незабележимо. Аз не ползвам молив, доволна съм и по този начин. Напластявам сериозно и пак не изглежда прекалено, като глосовете (сякаш всеки момент ще капне от устните ви). Прави устните да изглеждат сочни, обемни и съблазнителни. Ако не ви допадат глосове, както аз отвикнах с тях, това според мен не го пропускайте. Да, меко е, обаче е със страхотно действие и ефект. Пигментираността също е чудесна.




     Прави устните меки, подхранени и хидратирани. След като изчезне, няма изсушаване. Специалната комбинация от леки масла и новаторски полимери, го прави и трайно. Поставено в 7,30 сутрин, с 2 закуски и постоянно пиене на вода, ми се задържа до 12. Тогава вече е избледняло и остава равномерен по-блед цвят, сякаш е естествен пигмент. Изтрива се равномерно! Аромата е на ванилови бисквитки, много приятен и ненатрапчив. Не е изкуствен.





    Единствено формата на самото червило не ми е особено удобна за разнасяне, дали заради по-плътните ми устни, не знам. Не се омазвам, но ми отнема по-дълго време. Занимавам се около 2 минути, докато оформя контура. Може би, ако очертавам с молив ще избегна това, но не е толкова фатално. С една думи - препоръчвам! Ето и цялата палитра.



Няма коментари:

Публикуване на коментар