сряда, 12 август 2015 г.

Too Faced Semi-sweet Chocolate Bar

      След огромния успех на Шоколадовата или Too Faced Chocolate Bar палитра, на пазара се появи и Semi-Sweet Chocolate Bar. И двете палитри са си заслужили хилядите положителни отзиви, затова директно ви представям тази красота:


      Идва в същата компактна и стабилна опаковка. Само цвета й е по-различен, "топъл". Съдържа отново 16 нюанса, като един е малко встрани и не се вписва в цялата картина, но пък е подходящ за акцент. Говоря за Blueberry Swirl. ;)




     Също като първообраза, Semi-Sweet Chocolate Bar е палитра в топлата кафява гама и според мен универсална. Едва ли има някоя от вас, която да не използва сенки в тези тонове. В сравнение с първата, тук са по-меки, по-лесно носими за ежедневен грим и можете да напластявате доста. Бях я нарекла млечен шоколад, а Chocolate Bar тъмен шоколад. :)



    Chocolate Bar съдържа доста по-наситени нюанси, с които лесно може да се прекали, докато Semi-sweet позволява заиграване и резултата няма да е прекален. При нея обаче има по-голямо разпрашване, докато при Chocolate Bar почти липсва.


      Качеството на сенките отново е на високо ниво. Ухаят дори още по-силно на шоколад от първата палитра. Страхотно пигментирани, меки и лесни за работа. Много бързо се постига приличен грим за деня, а и вечерен. Освен топлите, има и няколко нюанса, които бих определила като студени - Puddin, Coconut Creme, Rum Raisin, Hot Fudge, Pink Sugar, Licorice. Останалите за мен минават в "карамелената" гама. Принципно до скоро бях с изразени тъмни/жълти кръгове около очите и такива цветове ме правеха да изглеждам болна и недоспала, но в тази палитра е постигнат баланс и ми пасват на тена. Затоплят погледа чудесно и нямам изморен вид, ако не съм прекалила. Много са добри и за летни гримове, напомнящи залеза. Любима комбинация ми е  Butter Pecan, Bon Bon, Caramel, Truffled или Cocoa Chili. С малко тен и коралово червило, стои жестоко.
      Изчетох доста ревюта, в които момичета споделят за фаворита си и именно Semi-Sweet Chocolate Bar. Тя била с по-меки и лесни за работа сенки, но аз лично харесвам и двете. Ако трябва да избера обаче все пак една, това ще бъде Chocolate Bar. Не ме питайте защо, просто цветовете в нея сякаш позволяват повече идеи за гримове и бих ползвала по-често. Единствено повече ми допада идеята да са написани цветовете на самата кутия, както при Semi-sweet.
   

      Фаворита ми в палитрата от студените цветове, е Pink Sugar. Още на следващия ден, като я получих, се гримирах с него. Очаквах да е само брокат, но всъщност с малко напластяване става разкошно и сравнително плътно. Не мога да ви опиша колко красиво блести и няма нищо общо с евтиния брокат, който вероятно си представяте като чуете тази дума. Затова и съм го носила 3 пъти вече.


     Blueberry Swirl също като лилавото от първата палитра, не е на място и неговото качество е най-ниско. Самия цвят е много хубав тюркоаз, но иска адски много повтаряне и пак не успява да залепне добре. Ползвам HD базата на NYX. Стои неравномерно и изчезва бързо, особено от долните мигли, където обичам да нанасям като акцент подобни нюанси. Но пък от 16, един цвят не е голяма загуба. Всички останали са достатъчно оправдание, за да си купите палитрата. Те издържат спокойно до вечерта или ако са се събрали, то са само наченки и видимо отблизо. Цената й е 88 лв в българската Сефора.
     Нямам навик да описвам един по един цветовете, затова ще покажа суочове, но ако ви е интересно, можете да прочетете ревюто на Жаки. Мнението ми съвпада с нейното.
     Нанесла съм  без база! Снимах с телефона, защото не съм разучила апарата още и все не са на фокус снимките, ще сложа и тях накрая.

         Mousse, Peanut Butter, Puddin', Truffled, Nougat, Coconut Creme, Licorice



        Hot Fudge, Cocoa Chili, Pink Sugar, Blueberry Swirl (напластен!), Frosting, Rum Raisin, Caramel, Bon Bon, Butter Pecan





     Ето и няколко грима, правени с палитрата:

                                Тук съм с разкошния розов цвят Pink Sugar




                *Butter Pecan, Bon Bon, Frosting, Cocoa Chili + MAC Hibiscus Lipstick

Няма коментари:

Публикуване на коментар