понеделник, 7 септември 2015 г.

Цветно предизвикателство - Седмица 4: Виолетово

       Лавандулови поля, люляци, лалета, теменужки, орхидеи.... лилавият цвят има доста вариации. Той е елегантен, придава магия, загадъчност, енигма. Мистериозен е! Затова е и един от любимите ми. А на сини очи стои.... разкошно мисля. :)



    Ползвах Avon True Color Quad "Purple Haze". Нанесох като започнах от най-светлия цвят (1), след него 2, 3 и 4 (в сгъвката и леко в края при долните мигли). Подбора не е никак лош, но това е единствената палитра, от която на обяд при първото носене, вече ми се бяха събрали малко и избледнели сенките. Вторият път издържаха без проблем. Може би и температурите оказват влияние, макар че с добра база не би трябвало да се "предадат". Имала съм я преди, в старата опаковка /старата формула/ и тогава не ми се сториха особено покривни. Тези имат идея повече плътност, но цветове No. 2 и 3 са по-бледи, отколкото биха ми се искали. Искат напластяване. Номер 1 и най-тъмния (3), са добре пигментирани. Иначе гамата е страхотна за сини очи. Като цяло за ценовия си клас не са лоши, но ако предпочитате супер пигментирани и трайни сенки, тези не са за вас. Цената им е 10 лв обикновено, когато са намалени.





    Ползвах любимия си руж Light and Luminous "Cool Shimmers". Много го харесвам, жалко е че го няма отдавна. Ползвам ли него, не ми трябва хайлайтър. Може да се нанесе и по-леко, за по-блед цвят, но е от онези ружове, които стоят "мазно". Супер икономичен е. Имам го от години. Разпрашва се, въпреки това не съм спирала да го нося.




     Смесих две червила Indulgence - Garden Rose със Purple Hyacinth.



И още една грим комбинация, но долният клепач е подчертан с Avon Glimmerstick Ultra Violet. Молива е хубав, ярък виолетов цвят, но както Aqua Shock от миналото лято, и този иска доста напластяване. Поставен обаче пък като очна линия, очудващо не помръдва с часове наред. Предварително нанасям база с много блед цвят, за да залепне.
Тази снимка не стана особено добра, затворих си очите, но пък цвета на молива изпъкна, затова и реших да я вмъкна.








       На устните имам съвсем малко от Seventeen Metal Shine 01 Pink.

Няма коментари:

Публикуване на коментар