неделя, 13 септември 2015 г.

Lord Nelson Pina Colada Tea

     Времето захладня, официалната дата за сезона "есен" наближава и вече извадих чайчетата, които лятото не пиех почти и особено в дните, в които термометрите сочеха близо 40 градуса. Сутрин дори и по-хладно, пак не смеех да ги пипна. Но пък вече температурите са доста ниски и спокойно сутрин или вечер си правя, а понякога и следобяд като съм вкъщи и мързелувам.
     Днес ще ви разкажа за един от последните чайове, който приятелка беше така добра и ми донесе от Германия. За жалост не се предлага в българските магазини Lidl точно този вид. Става дума за Lord Nelson "Pina Colada". Знаете, че обичам продукти с аромат на плодове, но при чайовете любовта ми не е така силна. Харесвам само ябълка и канела, горските плодове на Teekanne и май това са. Обожавам билковите! Но как можех да пропусна и забравя тази красива опаковка и изкушаващо съдържание???


    На летището са смачкали кутийката, но пък е важно че пакетчетата са непокътнати. Те са триъгълни, също като онзи готиния с круша и карамел. Опаковани са в целофан. Малкото етикетче на което е написана марката, е залепено за торбичката и с леко дръпване, се отделя и потапяте в чашата.




    Странно, но чая пуска червен цвят, а плодовете не са такива и очаквах по-светъл, но пък аромата е страхотен. Наистина ухае тропическо - ананаса и кокоса са достатъчно доминиращи и се усещат еднакво добре, т.е. можете да ги разпознаете. Ананаса е такъв, какъвто го обичам. Като от пресен плод, а не този от купешките сокове. Кокоса му придава точно тропически аромат и сладост. Не е като стандартните чайове със "смлени" сухи листа, а са като натрошени ядки. Виждат се кокосовите стърготини през пакетчето дори. :)




       Пиейки чая в тези прохладни дни, си спомням за изминалото вече лято и хубавите моменти, които съм имала през него. Леко носталгично, но много приятно. Нищо, че опаковката и кокоса предразполагат към слънце и плаж, отпивайки от чашата, ви изникват други мисли в главата. Последният път като си правих беше следобяд, нарязах си няколко смокини и добавих узряла круша, трябва да ви призная че комбинацията за есента е трепач. Много добре ми дойде.



 

       На вкус за мен е идеалната среда - леко тръпчив от ананаса и с намек за сладост от кокоса. Пробвах да го подсладя с малко мед, но ми дойде в повече. Свикнала съм да пия чай чист и не ми допадна толкова. Меда си придава аромат и вкус и той.
      Много върви и на закуска с авокадо и яйце. Нямах пълнозърнест една сутрин и си намазах на бял. Ами....по-вкусно е с него. ;)




   Много ми допада чайчето и с удоволствие бих пробвала и Summertime, Tropic, а и повечето от класическите. Така че Lidl България да вземат да се размърдат и да ги заредят тези готините видове. :) Цената му е 1,59 евро. Тук можете да разгледате всички налични Lord Nelson в немския Lidl.

Няма коментари:

Публикуване на коментар