понеделник, 28 септември 2015 г.

Orly Cotton Candy

     Orly Cotton Candy е сладък, бонбонест розов крем и с много приятна за нанасяне текстура. Единствения недостатък е покривността. Иска 3 слоя, за да не прозира. Плъзга се като масло по нокътя, не става на черти и не се точи на конци, така че не ме тревожат мен необходимите слоеве. Съхне бързо и има хубав блясък самостоятелно, но за да го направя по-траен, не забравям и топ лака. Свалих го на 4 дни с малко забележки.








     За да не съм с един скучен цвят, украсих маникюра си с този сребърен глитър от Essence "Glitterastic". Сравнително плътен и лесен за работа лак. Четката загребва доста частици и не изпитах никаква трудност за направата на дъгата.


 Catrice 3 Step System Top Coat *3 Ultra Stay & Gel Shine





3 коментара:

  1. Много сладък цвят и ти стои чудесно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. :) Аз първият път като го носих не се харесах, но този път много ми допадна. Може би защото го украсих. :D

      Изтриване