понеделник, 14 септември 2015 г.

Zoya Zuza

    Zoya Zuza е русалков, тюркоазен шимър. Завършека му не е типичен за летни лакове според мен, едър шимър е и като изсъхне, клони към матов почти. Без топ лак не го нося и не ми допада. Макар да са ми любима марка, Zuza не ме впечатли особено в началото. Дали заради блестящите частици или вече се бях наситила, не знам. Но е факт, че когато имаш голямо количество лакове, не можеш да ги оцениш. А този не заслужава да се отписва.






               *Water Decals/ водни стикери - тук


         Текстурата му е с идеална гъстота и покритието е много добро - 2 тънки слоя са напълно достатъчни. Има нужда от топ лак задължително. Не само заради завършека, а и за да изсъхне по-бързо. Трайността на Zuza е нормална, но знаете че това зависи най-вече от плочката ви и цялостното състояние на ноктите. На четвъртия ден връхчетата са оголени на места, но не е чак толкова фатално.



      Zuza е страхотен русалков цвят и абсолютен красавец за летния сезон, плажа и морския пейзаж. Носи много настроение!



Пробвала съм доста тюркоазени нюанси, но като този макар и не толкова впечатляващ, не съм виждала. Кремове и разни дуохром ефекти има много, но Zuza е необичайна и красива!


    Плътната му формула и едри частици изпиват топ лака явно, защото не се вижда почти. Не може да изглежда като стъкло.





Ако и Вие сте влюбени в този цвят, няма да останете разочаровани. Потърсете го!
Можете да го закупите онлайн от вносителите beauty1 - има мини от 7,5 мл на 8,50 лв.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар