неделя, 25 октомври 2015 г.

Kiko Velvet Mat Lipstick 608 Apple Red

      За последната половин година, това е третото червило на италианската марка Kiko, което имам възможността да тествам и съм много доволна от всяко едно. Не ги поглеждах досега, защото имам много, но от тук нататък ще следя лимитираните колекции изкъсо за интересни нюанси. Формулите и опаковките им са много хубави, а цените прилични. Тази серия, а и повечето са на 6,90 евро. Редовно има и намаления.
      Kiko Velvet Mat Lipstick 608 е в страхотна и много луксозно изглеждаща гилза. Цвета й е блед бежов с лек холограмен завършек. Не е много тежка, но създава такова впечатление. Отваря се като се бута отгоре надолу силно капачето (леко вдлъбналото кръгче в златисто) и червилото "пада". Серията съдържа 15 универсални цвята. Можете да ги видите тук.


      Velvet Mat са матови червила, но не като стандартните (с по-суха) и познати на повечето от вас, а с много комфортна, подобна на кадифе текстура и финиш. Нищо общо с повечето матови формули, до които съм имала достъп до сега. За мен дори по-скоро е класическо червило, просто няма блясъка на типичните кремообразни червила. Сякаш сте го отнели със салфетка. Изглежда матово, но всъщност има хидратиращи съставки и прилича на по-гъст балсам, който се "слива" с устните. Никакво изсушаване не предизвиква, бих казала че действа като грижа. Затова и трайността му не е голяма, но пък супер приятната му текстура не е за пренебрегване. При мен без ядене се задържа до 3 часа. Допада ми това, че не се събира, разтича и подчертава недостатъци.


   Пигмента му също е много добър, но не е супер, супер наситено. Нужно е леко напластяване. Искам да кажа, че ако търсите лек цвят, можете да го постигнете с потупване. Избледнява постепенно. Усеща се леко и почти като "втора кожа", спокойно се размазва при преплъзване на двете устни.








      608 Apple Red според мен е типичния есенен червен цвят с кафяв подтон, леко оранжавее сякаш дори. Няма частици в него, както и в останалите от серията. Не го виждам на млади момичета под 20 год. Прави жената по-зряла и с подходящо облекло, отношението на хората отсреща е съвсем друго, говорят на Вие или поне аз, когато съм в такъв по-строг стил. Не е никак лошо това, споменавам за тийнейджърките най-вече. Да се насочат към други, непретенциозни нюанси. :)
       Ако не ви допада този финиш, има още други 3, които са в същите красиви гилзи, само че в сребрист цвят:
        - Luminous Chrome - Metallic Lipstick
        - Luscious Cream - Creamy Lipstick
        - Crystal Sheer - Glossy Lipstick
 


      Velvet Mat са обогатени с K2 Repulp, който е мултифункционален растителен екстракт активна съставка, действа на 3 различни нива:
       - хидратира и има "напомпващ" ефект - K2 Repulp стимулира производството на хиалуронова киселина, за да помогне в запазването нивото на влажност и да ги направи по-плътни;
       - енергизиращо и ревитализиращо действие - клетъчната жизненост се активира като дава на устните здрав вид;
       - превенция срещу стареене - благодарение на неговите активни съставки, производството на колаген и Sirtuin 1 (протеин на младостта), подобрява клетъчното дълголетие, за да изглеждат по-млади устните.
      Иновативната комбинация от полимери дава на формулата специални успокояващи свойства. Хипоалергенни са.


       Много ми допадна кадифената мат формула и това че хидратира устните, а не се нуждая от перфектната основа, за да изглежда перфектно червилото. Няма никакви проблеми при нанасяне, пигмента е чудесен и трайността средна. Опаковката е бижу и дори само заради нея, си струва да си набавите продукта. :)



2 коментара:

  1. Червилата на KIKO са много хубави, а те често имат и прилични намаления. Тази серия при мен се размазва малко повече от обикновено, а аз нямам навика да слагам молив и не ми е най-любимата.
    Любимата ми серия е Smart Lipstick, която ужасно много напомня на червилата на MAC. В момента много често си ходя с 909, който е много подобен на този ежедневен тъмночервен цвят.
    А на теб червените червила ти стоят толкова добре, че си е направо престъпление да не ходиш с такова постоянно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, все си казвам, че няма да купувам повече червила и ще се намери някой да ме изкуши. :) Благодаря ти за информацията и милите думи.

      Изтриване