четвъртък, 1 октомври 2015 г.

Maybelline Hydra Extreme 173 Windsor Rose

       Освен винените и тъмночервени, бордо червила, през зимата нося и неутрални цветове, когато реша да гримирам очите си в по-тъмни тонове. Отиват ми кафяви нюдове и пепеляво розови. Имам няколко любими, но от време не време ми се иска нещо ново и похвалите на старата/нова серия Hydra Extreme, ме накараха да погледна какво се предлага от нея. Повечето нюанси бяха млечни и такива неутрални - кафеникави, нюдове, розови и едно или две червени. Имаше няколко с шимър, но почти всички са кремообразни.



      Гилзата им е обикновена, пластмасова, нищо особено не е, но е удобна и за мен стабилна. Затваря се плътно. Запечатано е с лепенка, така че ако е отваряно преди вас червилото, трябва да си личи. 173 Windsor Rose e много хубав розов цвят с лек намек за пепеляв. Отива си с почти всякакъв грим на очите. Носила съм го с кафяв, зелен, лилав, бордо и с всичко стои страхотно!



      В поста ми с нови придобивки ви споменах колко очарована останах от качеството му и това не се е променило. За цената си от 5,99 лв, е мнооого добро. Текстурата му е като балсам. Нанася се подобно на масло. С лекота се плъзга по устните и ги прави пухкави, сякаш леко обемни и много меки. Усещането е страхотно, хидратиращо. Не подчертава недостатъци, дори малко ги поскрива като че ли. Обикновено в центъра редовно ми се белят, но с това червило не се виждат кожичките. Аромата му е приятен шоколадов, не е от сладкарските и прекалено силните, след нанасяне не остава. Така че не се тревожете, не мисля че би ви подразнил.




       Трайността за подобен завършек и тип червило, няма как да е много голяма. Но не е и от най-нетрайните. Задържа се съвсем нормално до 3 часа без ядене и избледнява постепенно. След него устните не са сухи, а гладки и меки. Препоръчвам ви да им обърнете внимание като сте пред щанд на марката. Пигментираността е чудесна, няма нужда от напластяване.



      Сравних с няколко от наличните розови червила. Най-много се доближава Flormar P312*, което също ми е едно от любимите. Разкошен кремообразен завършек има.



     Снимала съм под различни ъгли и светлина, за да добиете максимално представа за финиша и цвета.


 
       Zoeva Rodeo Belle Eyeshadow Palette - Early Sunrise (около кладенчето), Bang Bang (по подвижния клепач), Western Diva и Dead Shot + Catrice Velvet Matt 04 Al Burgundy (в сгъвката)


Няма коментари:

Публикуване на коментар