понеделник, 2 ноември 2015 г.

Chanel 563 Vertigo vs. Golden Rose Selective 76

      Chanel Vertigo е част от есенната колекция за 2012 г. Les Essentiels de Chanel. Цвета му е типичен за сезона. Напомня ми за калните нюанси, макар да не е толкова кафяв и да има сива нотка в него. Много му пасва описанието, което намерих в чужд блог, "carbon smokey grey with micro-sized plum burgundy shimmers". Има много красиви фини шимър частички в розово-прасковено, но те се виждат трудно или с вглеждане отблизо. Но пък допринасят затова да не е обикновен крем и да не изглежда черен, дори на кофти светлина.


      Наскоро, виждайки Golden Rose Selective 76, се сетих за Vertigo и реших да ги сравня, в случай че някой харесва и носи подобни цветове през есента. Имат малка разлика двата лака, но те се забелязват само на живо и от човек, който като мен е луд на тема маникюр. Голдън Роуз 76 е тъмен шоколадов нюанс, крем. И двата покриват на 2 тънки слоя. На Vertigo не ми допада четката, много е тънка и се налага да взема 3 пъти с нея, за да покрия целият нокът. Другият е с широка, плоска и по-лесен за боравене.

       * Chanel Vertigo - палец и безименен, Golden Rose Selective 76 - среден и кутре

      Съхненето и при двата е почти идентично, но аз винаги ползвам топ лак и не съм критерий в това отношение. Избрах да пробвам новият ми бързосъхнещ на HK Girl, за който има много добри отзиви. Предвид цената му от 18 лв, толкова ми струваше, не си заслужава. Не съхне така бързо като Poshe, ако количеството на четката не е било достатъчно и се наложи да повторите, изобщо не придава "стъклен" блясък. Но повече за него ще пиша в отделен пост като придобия впечатления в бъдеще.


     Издържа прилично време, 4-5 дни изглеждаше сравнително добре, но аз и с гел топовете на Catrice & Essence постигам този "ефект".



      И двата цвята са хубави, но предвид високата цена (46 лв за Vertigo), а вероятно и отдавна изчерпаните количества на старата Шанелска колекция, бих ви препоръчала Selective 76. Имат малка разлика, която е различима трудно.




Няма коментари:

Публикуване на коментар