неделя, 29 ноември 2015 г.

p2 Culture Spirit Lipstick 030 Impassioned

      Вече съм ви показвала няколко червила на немската марка p2 и съм споделяла колко ги харесвам. Днес е ред на последното ми попълнение, което е от една лятна лимитка и е в много интересен цвят. Смесица между фуксия и червено, кремообразно и супер пигментирано е. Не само в гилзата се виждат преплетените две гами, а и на устните. Не е убито, нито пък много ярко и точно това го прави подходящо за всеки един сезон. При мен избива повече фуксия, но си личи и червения подтон.



       Гилзата е направена от хубава пластмаса и се затваря стабилно. Не е много тежка, но е идея повече от спрените Pure Color.


      Консистенцията на червилото е комфортна за носене, плъзга се като масло по устните и пигмента е невероятен само с един слой. Не изсушава, не се врязва в линиите, не се разтича и не подчертава недостатъци. Няма аромат.



       С 2 думи - това е поредното червило на p2, от което съм със страхотни впечатления и ще продължавам при възможност да се сдобивам с нови. :)


       Сладурската свещичка е от Джъмбо - има лек аромат на кокос, но се усеща само при допиране до носа. В стаята не, обаче кутийката е супер готина и ще си я ползвам за нещо дребно за съхранение. :)



През лятото като имах малко тен, ми стоеше по-ярко, но и сега ми допада много.



Няма коментари:

Публикуване на коментар