събота, 7 ноември 2015 г.

Pierre Rene Top Flex Longlasting Nо. 243 Pastel...

     Pierre Rene е полска козметична марка. Можете да я намерите в магазини Мориа. Цената на лаковете от Flex Top Longlasting е около 12 лв. Съдържат калций, витамини и кератини. Те подхранват нокътната плочка и я предпазват от чупене, цепене. От производителя обещават като средна трайност 5 дни. Потвърждавам това, защото на петия ден свалих лака непокътнат. Дори след едночасово киснене в банята, излезнах без забележка.




     Има широка и удобна за перфектен овал, плоска четка. Текстурата му е леко гъста, но няма проблем с точене при нанасяне. Нужни са 2 слоя за пълно покритие. Не ми допада съхненето. Ако не бях нанесла топ лак, сигурно часове трябваше да чакам. Пазих го около час с топа и по-късно като си погледнах ноктите, се оказа че се е развалил на единия безименен. Умишлено не трих и лакирах наново. Като изключим това, други забележки нямам.


      Цвета на No. 243 е пясъчен нюд или поне в моите очи. Нито жълтее, нито пък прекалено сивее. Мисля че е перфектно балансиран. Разкошен цвят, подходящ за всеки случай и облекло. Не е стандартния нюд, но според мен би стоял добре с каквито и да е цветни дрехи. Особено ако обичате да експериментирате с визиите си през седмицата, а не можете всеки ден да се прелакирате, точно това е удачно за маникюра ви. Има много красиви сребристобели шимър частички, които на слънце проблясват и в златисто. Ако сте от белушките, е възможно на определена светлина да ви изглежда безличен и да се слива. При мен само когато са ми измръзнали ръцете ми се случва, но като цяло ми хареса много и си затварям очите за такива подробности. На снимките е на 3 пълни дни.


      Веднага след като се лакирах изглеждаше ето така:




      Ето и линк към сайта на Pierre Rene, ако се интересувате какво друго предлага марката.

     *Лака ми го даде приятелка да пробвам, не съм го получила от PR.

Няма коментари:

Публикуване на коментар