четвъртък, 3 декември 2015 г.

Avon Planet Spa Volcanic Iceland Warming Face Mask

     Volcanic Iceland е последната най-нова серия Planet Spa, която съдържа изглаждащи и почистващи исландски минерали и изворна вода. Включва 6 продукта: маска за лице, суфле за тяло, маска за тяло, маска за коса, хидратиращо олио за тяло или вана и ексфолиант за тяло. В тази публикация ще ви разкажа за маската за лице, а в бъдеще за суфлето, скраба и маската за тяло.
      Маската има страхотен, за мен унисекс аромат. Направо е пристрастяващ. Ухае на чисто, на минерали и леко парфюмно. Под душа е истинска наслада да се използва. Нанася се на мокро лице. Бяла е на цвят и прилича на паста. При разнасяне обаче започват да се усещат фини ексфолииращи частички, които иначе не могат да бъдат забелязани. Макар че са много малки, в същото време успяват прекрасно да почистят кожата. Масажира се една минута и затоплящия ефект е супер приятен в тези студени зимни дни. След употреба кожата ми сякаш диша. Черните точки не ги премахва, но и не изсушава. За мен е важно това, защото съм със суха кожа и обикновено след подобни маски, ми опъва.


      След подсушаване, чувствам лицето си като ново. Супер меко и гладко е, почти като бебешко. Себума около носа не бих казала, че се повлиява особено, затова и за комбинирана към мазна кожа, вероятно няма да е достатъчна. Но за нормална към суха е чудна. Като ефект е сходна с тоалетните трици на козметика Христина, с разликата че техните частички са по-големи и аромата им е по-силен.
      Опаковката е мъничка, 50 мл, но ви е нужно малко количество и ще ви стигне за доста време според мен. Поне за 10-15 пъти. Цената й е прилична, около 5 лв при намаление.


      Много ми допадна тази маска и приятелка, която също я пробва, потвърди мнението ми.
В текущия каталог е на 4,90 лв и ще се запася с още една за всеки случай. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар