понеделник, 28 декември 2015 г.

Коледни продукти

      Покупката на почти всеки продукт при мен, се дължи на опаковката, аромата и рекламата. По тази причина коледните колекции винаги ме карат да подскачам и да пълня шкафовете. Душ гелчета, масла и лосиони за тяло, пяни за вана, кремчета за ръце, ексфолианти и лакчета, не пропускам година без нищо.
      Предните години натрупах Avon и Oriflame, тази наблегнах на The Body Shop. Ейвън ме разочароват, защото всяка година повтарят едно и също, само променят малко шарката на опаковката. Ароматите им пък са далеч от коледни и по тази причина последните 2 години не си вземам нищо от тях. Орифлейм по ги бива от към аромати, но пък опаковките им са обикновени. Няма пълно щастие, затова се обръщам към Yves Rocher от тази ценова категория. Миналата Коледа се запалих по ароматизираните свещи и тартовете на Yankee Candle, допълних с няколко продукта на Yves Rocher... общо взето всяка зима имам нова "мания". Тази година наблягам на чайовете. Каква ли ще е следващата?
      Старая се да отсявам и да не трупам, че от 3 години съм като магазин и нямат изразходване всички купища с мазила. Ангела ми е много слаб, но си и личи. Обещавам да опитам от 2016 да купувам по-малко и да мажа повече. :)















Няма коментари:

Публикуване на коментар