събота, 12 март 2016 г.

Raspberry Lipsticks/ колекцията ми малинени червила

     В началото на зимата ви показах червилата ми в бордо и патладжанено, но вече е време за по-свежи и светли цветове. Пролетното време ме предразполага точно към такива. Снимките на малинената ми колекция са направени още есента, обаче отлагах или просто ме мързеше да направя снимки на устни. Играчка е, а и описването едно по едно, като знам колко кратка мога да съм, все ме дърпаха назад. Надвих мързела тези дни и съм готова.




      Не знам дали пигментите, които се ползват за нюансите са хубави или просто са наситени, но всяко едно с изключение на Oriflame GG Iconic Raspberry Blush и глоса на L'oreal Blush, са супер плътни. Устните изглеждат сочни, не подчертават недостатъци, не изсушават, трайни са и е истинско удоволствие да се гримирам с тях. Може би аз съм подбрала точните, но няма едно, от което да не съм доволна и да ме е разочаровало.




      Отляво надясно: Maybelline 904, Avon Lovely Cherry, Avon Bare Ruby, Avon Make out red, p2 087 Baker Street, Revlon Cherries in the snow, Loreal Glam Shine Very Blush, Essence Matt Lip Cream Soft Berry, Oriflame GG Iconic "Raspberry Blush", Oriflame 5 in 1 "Electric Crimson"



    Maybelline Vivids 904 "Vivid Rose" - това червило може да ви изглежда розово, но през лятото на мен стои точно ярко малинено. Пигментирано, доста трайно и наситено, формулата е някак гъста и пастелна. Много харесвам тези червила на Мейбълин. Имам 4 Vivids. Струват по 17 лв, но си заслужават. Ако внасяха всичко, щях да си взема и още. Сходно с него е 11 номер от Golden Rose Matte Velvet или поне по снимки така ми изглежда, както и от Avon UCR Matte Splendidly Fuschia, Vibrant Melon.




    Avon UCR Absolute "Lovely Cherry" - тази серия беше от любимите ми, но Ейвън обичат да спират сполучливите си продукти и на нейно място според мен в момента са 3D. Този цвят е много сходен със следващото, но по-свежарски и макар че е покривно, изглежда сякаш има лека прозрачност. Супер момичешко и готино стои. Нужно ви е едно прокарване по устните. Формулата на тези червила е страхотна. Меки са като масло, не подчертават недостатъци и ги обожавам. Идеалното пролетно малинено е Lovely Cherry. Подобно от сегашните е, Heat Wave от 3D.



    Avon UCR Absolute "Bare Ruby" бих определила като есенна малина. Разбира се, че може да се носи и през зимата или лятото, но на мен ми е най-вече есенен цвят. Неговата формула се усеща малко по-тежка и пастелна от на Lovely Cherry. Със същите характеристики по качество е обаче и няма да се повтарям.




    Avon Perfect Kiss "Make out red" - още една любима моя спряна серия. Сходна е с горната, но не са толкова балсамести и меки. Този цвят дълго се колебаех дали да го взема и добре че го направих. Дълго време пускаха няколко, но точно "Make out red" сякаш свалиха от каталог без да усетя. Приятелка много го искаше като го видя на мен, ама не успя да го купи. И в нетни за представители не се появи.


    Revlon Lustrous "Cherris in the snow" - Черешите бяха в любимците ми за 2015 г. Затова няма да говоря повече за него. Ревлон вече има в Лили, така че нападайте ако харесвате наситени цветове с кремообразна формула.


    p2 Pure Color 087 "Baker Street" - също мои любими червила, но и те уви са спрени от лятото. Има нова серия на тяхно място, Full Color. Пюр са пигментирани, трайни, не се разтичат и впиват в линиите и финиша им е като на класическо червило - не са мазни, нито пък сухи. Идеални!



    L'oreal Glam Shine Blush 154 "Very Blush" - не нося глосове почти, но тази серия на L'oreal с апликатор сърце ми беше на сърце дълго време в тийн периода. Имам още един цвят от нея (06 Sand Crystal). Прави устните огледални и сиропирани, покрити с милион частици, които блестят като диаманти.



    Oriflame GG Iconic "Raspberry Blush" - вероятно си помислихте нещо за това червило като споменах в началото че не е покривно, но самата серия е такава. И като цяло Джордани са малко от типа на Chanel. Да може човек с минимални усилия и познания, да се гримира, без да се направи на палячо. Иконик са с арганово масло в състава и са грижа за устните, затова и не са пигментирани като останалите червила. От типа на чъбитата са. Идеални за нанасяне в движение и без огледало, за сухи устни и нежна, ненатрапчива визия. Естествено, не е от трайните, но ще подновявате често. Цената им е около 10 лв. Гилзите на Джордани Голд са много хубави и като луксозни. Това е готиното при тях. Нещо като бюджетна версия на високия клас червила са. Подобно - Avon UCR Indulgence "Poppy Pink".



    Oriflame 5-in-1 "Electric Crimson" - имам отделен пост за това и Berry Blast, за които скоро всъщност писах. Много пигментирано, с формула клоняща към мат, но се усеща като пастел на устните. Трайно е, не подчертава несъвършенства.



    Essence Stay matt lip cream "Smooth berry" - тези кремове за устни с матов финиш бяха доста сполучливи. Супер пигментирани и е нужно да има много малко количество на четката, но трябва да сте внимателни с контура. Трайно е, не изсушава и не поставя акцент върху кожичките ви. За негов заместител, погледнете течните матови червила на Wjcon. Ивана от Dream of Joe е говорила за тях, както и Sen Sen BG.
      Само на това не можах да направя хубави снимки, затова ви оставям линк към поста, в който съм писала за него и имам суочове на устни.

    Aura Final matte 706 "Pink Age" - както казах, снимките са правени преди месеци, а това получих скоро и вече съм ви го показвала, говорила за него. Тук повече. Негов по-бюджетен заместител, макар че това не е скъпо. може да бъде Golden Rose Matte Velvet 17 (в случай че няма откъде да пробвате и купите Aura), но аз не харесвам тази серия заради прекалено пастелната и изсушаваща формула.


    Kiko Intensely Lavish 05 "Heavy Cherry" - много хубаво червило! Луксозна гилза и усещане при нанасяне. Не е от най-трайните, но тук подхранващата формула ще ви накара да забравите за всичко друго. Разкошно е! Идеално за студено време и сухи устни. Тук съм писала за него повече.




   
       p2 Volume Gloss 180 "Miss Velvet" - разкошен лак в наситен сочен цвят на узряла малина. Тук имам ревю за него.


      Имам 3 молива за устни, които мога да нося с малинените ми червила. Това са Flormar 230, Essence 15 Honey Berry и Aura 56. Последните 2 не виждате на снимките, но със сигурност сте ги виждали и няма да показвам. Флормарския е всъщност повече фуксия, въпреки това си пасва добре като се прелее да няма граници. Есенския мога да нося и с по-тъмни цветове, като отново повтаряме упражнението с добро преливане между него и червилото. За Aura long lasting 56 ви говорих скоро - тук. Силиконовият на Импала No. 19 е за очи и фуксия, но може да се направи някаква комбинация и да сработи за устни според мен.


       Малиненото ми е любим цвят и моя запазена марка за устните. Винаги когато ми се носи наситен нюанс, но червеното и патладжаненото са ми писнали, посягам към някои от червилата в този пост. Отиват си с почти всякакъв грим на очите и правят устните ми да изглеждат още по-големи. Освен това, смятам че стоят страхотно през всеки един сезон. :)


      Вие имате ли любими червила от тази гама и ако да - кои са те?

2 коментара:

  1. Страхотни са и тези цветове много ти отиват. Не съм пробвала червило на орифлейм от години. Последно си спомням, че поръчах няколко от 2 различни серии, но толкова не ми харесаха... Тъмните нюанси бяха супер прозрачни, самото червило беше по-бляскаво от балсам на нивеа, цветът седеше неравномерно, супер мазни, дори най-светлия цвят не седеше равномерен. И едно барби розово си спомням със златен брокат, покъртително. Направо си бяха 20 лв на вятъра. Въпреки че твоето изглежда доста добре, не бих взела червило от тях вече, толкова се ядосах тогава, че нито 1 не беше като хората...още ме е яд. хахаха Имам си принципи, от орифлейм поръчвам само фондьотена на джордани (минелният), от ейвън само червила... и парфюм може от тях. :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. За червилата на Орифлейм си права. Те целят както съм писала по-естествен завършек и нежни цветове, с които да се справяш и в движение. Обаче тази серия 5 в 1 The ONE Colour Stylist Intense, както и кремообразните The One Colour Stylist заедно с матовите са покривни. Най-добре да си вземеш мостри. :) Фдт на Джордани и аз ги харесвам. Ползвала съм 2 преди време и сега имам още 2, добри са. Но откъм парфюми, Avon ги бият.

      Изтриване