четвъртък, 7 април 2016 г.

Avon Senses Winter Dreamland Raspberry and Apple Shower gel and Liquid Soap

       Ейвън не спират да обновяват асортимента си с душ гелове, кремове и редовно се появяват нови видове. Качеството им според мен обаче е малко променено. В опаковката ухаят хубаво, измиват кожата като всеки такъв продукт и не изсушават, но толкова. Аромата не се задържа след душ, но за 2,50-3 лв няма как да се очаква нещо повече. Пробвам от време на време някой вид, който ме грабне. Тази Коледа например лимитката беше с малина и ябълка.


      Dreamland мирише много готино и  не е поредния плодовоцветен аромат, ориенталски или пък морски. Ухае на коледни бисквити с канела, портокал и щипка джинджифил със сладко от малини. Да, точно на сладки, които носят духа на Коледа ми напомнят. Нали знаете онзи леко пикантен завършек, който придават портокаловата кора, канелата и джинджифила. Комбинацията им се е получила и си заслужава пробата. Цвета също са го докарали. Много наситен малинен, като на узрели и вкусни червени плодчета.


        Не знам дали има промяна във формулата им, защото не съм купувала скоро други душ гелове от Senses, но се пенят по-малко и дори при двойно количество от нормалното, пак не правят хубава пяна. Не е болка за умиране, макар че не ми се доставя удоволствие като няма пухкава пяна. Както казах вече, не изсушават кожата, но лосиона си е задължителен след баня. Не само заради липсата на аромат, а и хидратация с подхранване.


      Давам плюс само заради готиния пикантен аромат на малини. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар