понеделник, 2 май 2016 г.

Aura Bronzer 402 Saint Tropez + Contour Brush

        Допреди 2 години не поглеждах бронзърите почти. Имах един на Флормар и го ползвах от дъжд на вятър, но внезапно страстта ми към тях се зароди. Към днешна дата имам около 6-7 бронзиращи пудри, които ползвам с удоволствие.
        Последното ми попълнение в колекцията, е този бронзър на козметика Aura. Марката се завърна на пазара ни скоро и с изненадващо много качествени за цената си продукти. Не знаех какво да очаквам, но съм с приятни впечатления от пробваните няколко неща - тук вече ви говорих за тях. Четката за контуриране харесах още преди да бъде пусната в продажба и сега знам, че не сгреших в преценката си от снимките. Оказа се 3 в 1 - чудесна не само за контур, но също за хайлайтър и руж.



         Опаковката на бронзиращата пудра Contour ME! е класическа. Пластмасата според мен е здрава и се затваря с щракване. Не съм счупила нокът досега. :)



       Текстурата е като кадифена. Много мека и приятна на допир, но не се разпрашва изобщо. Пудрата е матова. На скулите обаче аз виждам лек блясък сякаш, колкото да не стои плоско. Цвета е идеален за белушки, ако искате да придадете топлина и нормален цвят на лицето си. :) Има жълт подтон, но не оранжавее. При по-тъмни кожи ще е светъл според мен. Аз съм със среднобяла и за момента ми пасва, като ефекта е много естествен. Не мога да прекаля с него. Ако потъмнея през лятото, мисля че ще ми е блед. За пролетта и зимата обаче, е чудесен. Личи си достатъчно добре и в същото време не може да е в повече.


        Харесвам бронзъра както за контур, така и нанесен на цяло лице с кабуки под формата на тройка. Трайността му е цял ден. При мен издържа докато не сваля грима си. Не избледнява и не става на петна. Бих го сравнила с бронзъра на The Body Shop, като този е с идея по-мека текстура. С удоволствие ще погледна другите по-тъмни цветове, ако ги заредят в Ивис в града. Има още три - 401 е най-светлия, а 403 и 444 са за по-мургави дами. Цената му е 10,60 лв.


         Смятам че ще е икономичен, макар че надписите в средата вече ги поизтрих, но и аз го ползвам през последните 2 седмици интензивно.

 

           Четката е налична в сайта на Бонжур вече и се надявам скоро да я има и по щандовете на марката, защото искам да се сдобия с още 1-2 броя. Новата ми любима четка за контур е! А и не само! Ползвам я също за хайлайтър и руж! Идеална форма, идеална големина на главата и мекота на косъма. С едно движение нанасям и преливам буквално. Космите са синтетични, но супер меки и пухкави. Много ми напомня на четката за руж на Real Techniques, като тази е в пъти по-удобна. Не страда от косопад и изработката е чудесна. Бих платила 3 пъти повече за нея!


          С едната страна контурирам с бронзиращата пудра, след което обръщам и нанасям хайлайтър. Със същата поставям и руж. Чудесен заместител за път за уикенда, ако не ви се носят няколко четки.




          До момента не е изгубила нито един косъм. Но и не мисля, че ще се случи нещо подобно в бъдеще. Космите изглеждат много добре захванати.


        Трябва ли ви нова бронзираща пудра или пък четка на добра цена - потърсете ги! И двете си струват парите, дори и повече.

                                                           Преди да нанеса бронзъра:


                                                      След:


        Контурите на лицето са подчертани и оформени без да изглежда прекалено.




Няма коментари:

Публикуване на коментар