вторник, 3 май 2016 г.

Clinique Moisture Surge Gel-Creme + Overnight mask

     Миналата година, в един от броевете на списание Грация, имаше подаръци мини опаковки на няколко продукта на Клиник. Единият беше с тези двата, за които ще прочетете днес, а другият с почистващ продукт за лице/очен грим и още нещо (не помня крем или маска). Късно споделям за тях, но не обичам да отварям по няколко наведнъж. А и в това наше списание понякога повтарят подаръците, плюс че ги има по магазините с висок клас козметика, така че може да не е съвсем безмислен поста ми.


      Започнах гел-крема Moisture Surge в период, когато ми излезнаха три ужасни, почти подкожни пъпки. Не успяваха да зараснат 10 дни. Едва ли причината за тях е той, защото последните месеци често имам такива неприятни периоди. Extended thirst Relief на Клиник всъщност много ми хареса. Лека текстура, типична за продуктите за летните месеци, но хидратира перфектно сухата ми кожа през целия ден и е идеална основа за грим. Попива бързо и не оставя мазни следи. Няма аромат. Долавя се някаква нотка на гел. Не съдържа масла.




       Количеството ми стигна за 10-14 дни сутрин и вечер. Предвид цените на марката, не мисля обаче че бих посегнала към пълен размер от него. Голямата опаковка от 50 мл струва 39 $ в официалния сайт или 65 лв. в енцо/ 45 лв. - 30 мл.



        Маската All about Moisture Surge е в много сладка мини тубичка. Тя също има едва доловим аромат, типичен за такъв продукт. Няма добавени масла. Консистенцията й е като на плътен крем/лосион. Нанася се вечерно време или когато усетите нужда, като се масажира до пълно абсорбиране. От марката препоръчват да се ползва след трите стъпки.


       Нея отворих когато все още си стояха трите гадинки на едната ми буза. Бях ги изсушила с крем Здраве, но не изчезваха. Още първата вечер, в която я ползвах, на сутринта пъпките се успокоиха видимо и зарастваха. Сухотата в зоните изчезна и на втората сутрин, ефекта продължаваше. А на третата вече, едва се забелязваха. Падаха кожички от "мъртвата тъкан". Чудесна хидратация, подхранване и обновяване на кожата получих с маската. Лицето изглежда отпочинало, свежо и е меко на допир. Имам все още от нея, но предполагам че ще ми стигне за не повече от 2 седмици. Цената на голямата (100 мл) опаковка в енцо е 55 лв.


        И двата продукта са подходящи за всички типове кожа.
        Много приятни са гел-крема и маската и бих ползвала отново. За почивка ще свършат чудна работа тези опаковки. Не съм сигурна обаче дали бих купила в тестови размер, предвид факта че са безплатни или пълен заради по-високата им цена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар