събота, 18 юни 2016 г.

Aura Take it Off Micellar Water

       Мицеларната вода заедно с този двуфазен лосион за почистване на водоустойчив грим (за чувствителна кожа), са другите два нови продукта на българските стелажи на Aura освен големите бронзиращи пудри. В този пост ще ви запозная с мицеларната вода. Тя съдържа роза, вода от лайка и алое вера.
       Опаковката й е много стабилна и би била чудесна за път, защото капачката се затваря перфектно с щракване. Дозатора й също е удобен, понеже с леко тръскане пада на памучен тампон. Количеството е 200 мл.


        Аромата й е лек и наистина много приятен. Име цветен намек и зеленина от алоето. Не предизвиква никакво дразнене, както на лицето, така и на очите. Нужни са ми 3 тампона, с които свалям пълен грим и четвърти, с който да премахна остатъците. Обикновено последния е с розова вода понякога. Ако съм ползвала гел или олио за почистването на грима, ми е нужен само един тампон, с който премахвам остатъците от спирала и каквото друго има. Лицето ми е почистено, освежено и не е изсушено. Липсва лигав или мазен слой, какъвто оставят някои мицеларни води.


      Ползвам водата от седмица и съм изразходила един пръст от опаковката, така че би ми стигнала за 2 или 3 месеца в зависимост от това дали свалям само с нея или допочиствам.


      Цената й е 7,48 лв в магазини Ивис. Двуфазният лосион с хамамелис и розова вода е 6,98.
Някой би казал, че излиза по-скъпо от водата на Гарниер, но аз лично бих си я купувала, защото почиства много добре грима и аромата е освежаващ, не изсушава и не оставя лигав слой. За мен са еднакво добри. Тази е по-практична за разнасяне заради по-малката и стабилна опаковка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар