четвъртък, 30 юни 2016 г.

Грим на деня

       Напоследък започнах доста да експериментирам с цветовите комбинации и това лято често посягам към една от любимите ми палитри, а именно Sleek Vintage Romance. За пореден път се убедих, че нюансите в нея стоят страхотно на сини очи. Така добре ги подчертават, че цвета им изпъква перфектно и изглеждат като кристални.


         Нетипично за летен грим, но понякога тюркоазеното и бронзовото ми омръзват, а и облеклото не винаги го позволява.

                              Sleek i-Divie Vintage Romance Eyeshadow Palette
                             Essence Sheer Shine Lipstick 07 Sparkling Miracle

     
       Вие към какви цветове посягате по това време? Знам че в топлото доста от Вас пропускат сенките, но пък погледа е много по-изразителен и привлекателен с малко цвят. :)

3 коментара:

  1. Ох, страхотен ти е грима! На мен никак ни ме стоят розови сенки :D затова си залагам на сигурното - бронзови, златисти и нюдове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, не си открила точния розов цвят значи. И аз си мислех, че сини не ми отиват. Пробвах и си намерих моите обаче. Ти си бяла и със сигурност има такива, които ще ти стоят добре. :)

      Изтриване
    2. :D Да ти кажа, не мисля...преди харесвах розови и си ходех без проблем, докато не установих, че всъщност изобщо не ми стоят добре...Ти си със сини очи и може би контраста е ключовото в случая. Но няма значение де, важното е, че страшно ти стоят! :)

      Изтриване