сряда, 29 юни 2016 г.

Летен "pin-up"

      Есента и зимата са сезоните на червеното червило, но ако трябва да съм честна, не мога да забравя за този цвят през топлите месеци. Посягам към по-ярки и доматени тонове, които да изпъкнат на фона на цветните и светли дрехи. А когато съм с роклята на точки от снимките, не мога да бъда с друг грим.

   
        Освен това, подчертано с глос отгоре, стои великолепно - устните изглеждат като сиропирани.


       Не съм любител на прекалено лепкавите текстури и по тази причина, харесвам меките и леки формули. Затова посегнах към едно страхотно кремообразно и може да се каже маслено червило, а именно Kiko Ultra Glossy Stylo 809 Ruby Red. Освен разкошния цвят, финиша му прави устните огледални, много е комфортно за носене и пигментирано. Единствено не ми харесва че се разтича без молив, но това лесно може да се коригира.



          За очите ползвах една от любимите ми палитри в натурални кафеви нюанси, Bourjois Effet Lumiere Let Naturels. В сгъвката затъмних леко с Golden Rose Matte 213. 



1 коментар:

  1. Веждите ти са страхотни! Толкова харесвам такава форма, но при мен няма как да я постигна.

    ОтговорИзтриване