сряда, 31 август 2016 г.

Biotherm Aquasource 48h deep hydration replenishing gel

     През лятото определено предпочитам и наблягам на гел текстурите що се отнася до бялата козметика и рядко посягам към класическите кремове. Причината е, че макар и суха през останалите сезони кожа, в топлите месеци особено в зоната на носа, виждам повишено ниво на себума. Единственото ми спасение е да не се мажа с плътни и мазни консистенции, в противен случай фдт и пудрата ми не издържат работния ден. И едно приятно за тези горещини гелче, се оказа Aquasource, но само като нощна грижа.


        Тази мини опаковка от 15 мл беше пусната в списание Грация като подарък миналата година, но едва това лято стигам до нея. Не си я бях разпечатала, така че надявам се да й няма нищо. Бурканчето й е много сладурско стъклено, стабилно и се затваря плътно.



        Аромата е тревист и свеж. Ухае и леко на билки, но някак луксозно. Напомня ми на скъп парфюм. Не е силен обаче и не дразни. Оставя чудесно освежаващо и охлаждащо усещане. Консистенцията му е като кадифена. Толкова пухкава и мека е при разнасяне. Аз обичам да го ползвам вечер преди лягане, когато съм почистила лицето си с гел и понякога ексфолиант. Ефекта е страхотен! Кожата ми е мека, подхранена и хидратирана.



           И въпреки леката текстура, гела не попива напълно. Сутрин има остатъчен слой, но след измиване с гел, си нанасям слънцезащитния крем и фдт с пудра без да имам проблеми със свличане и избледняване. Грима си ми стои до сваляне. От момичета с мазни кожи напоследък чувам лоши отзиви и разочарования, така че вероятно не е подходящ за такива. За сухи обаче мисля е идеален, дори и за пролет и есен. Като база под грима, за тези топли месеци, аз категорично не го предпочитам. Фдт ми не беше помръднал с него, но на пипане лицето е влажно и сочно, следователно и остава по пръстите при допир.


        Икономичен е. Нужно ви е много малко количество, с което покривате цялото си лице. На мен спокойно би ми стигнал за поне 2 месеца. За един и само като нощен, съм изразходила по-малко от половината.



          Ако трябва да платя пълната сума за нормалната опаковка на Aquasource, може би няма да го направя, но определено останах доволна и приятно изненадана за тази цена. Марката можете да намерите в Дъглас (дано не греша) и Бютизон. Този продукт е на цена около 75 лв. Има го наличен и в енцо - 67 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар