сряда, 10 август 2016 г.

Geometric neon nails

      Здравейте.

      Направих кратка почивка не само от блога, но и от компютъра. От миналата сряда не съм го включвала и учудващо не ми липсваше. След 4 дневно празнуване на рождения ми ден (мда остарях с още една година :) и други ангажименти, е време да се наспя хубаво. Очевидно съм имала нужда от малко отдръпване от интернет пространството обаче. Ще наваксам по малко. :)


       Днес ще ви покажа един от последните ми маникюри. Бях с този красив пясък в светло лайм зелено. В комбинация със стикерите с геометрична шарка, стана много готино!
       Междувременно се наложа да скъся повечко ноктите, но след постоянно миене и готвене, се сцепиха на 2 пръста. Бързо растат и затова не страдам. :)
 



          Стикерите можете да поръчате от тук. Лака е Perfect Sand S69.


Няма коментари:

Публикуване на коментар