петък, 2 септември 2016 г.

Lilly Velnea

            Lilly явно сериозно са обогатили асортимента на тяхната собствена марка Velnea или просто аз сега разбирам, защото не бях им обръшала внимание, а всъщност имало добри попадения. В сайта на дрогерията тук, можете да ги разгледате. И някои от тях заслужават внимание. Първо пробвах маслото им за тяло с шоколад и червена боровинка преди 2 години, за което съм ви писала тук, а преди месец се сдобих със скраба им за стъпала. Оказа се вълшебен! Миналият месец пък получих от марката 4 други продукта за тест от дрогерии Лили и бързо влезнаха в употреба. Бях любопитна след някои добри отзиви за ексфолианта им за тяло. :)


       Velnea Moisturizing Soft Cream Shea butter + Jojoba Oil
       Най-много ми хареса хидратиращия крем за тяло с масло от шеа и жожоба. Затова и ще започна с него. Има мека, плътна и кремообразна текстура, която е буквално като меко масло и се разтапя върху кожата. Аромата е много нежен и отпускащ. Ухае на чисто - на глицерин и ший. Толкова естествено и обожавам да го използвам вечер след дълъг и изморителен работен ден, след като съм си взела душ. Хидратира кожата в дълбочина без да оставя мазен и лепкав слой, но се усеща все пак и е доста подхранващ. Не е нужно да се масажира продължително време, за да се абсорбира. Ефекта е дълготраен, а продукта доста икономичен.


         Опаковката е 250 мл, но ще ми стигне за много време. Струва 4,69 лв. Има още 2 аромата, които са по 6,99 лв. Единият е с ванилия, другия с масло от бадем и алое вера.



       Velnea Lip Balm Hydro Care with Coconut Oil
       Следва балсама за устни, който ухае на ванилова захар, на ванилов сладолед с малко
шоколадова глазура или бисквитки... на нещо такова сладичко, но без да натъртва и да е химично. На мен лично ми мирише 1:1 с пакетчето ванилова захар на Д-р Йоткер. Текстурата му е мека, но не си представяйте устните ви да придобият вид, сякаш току що сте изяли мазна баничка, а имат здравословен и естествен блясък. Леко матов е финиша. Прилича на по-твърд вазелин и сравнително добре омекотява.



        Ако съм ходила ден-два без нищо и устните ми изпръхнат, кожичките побелеят, след още толкова грижа с балсама се оправят. Най-много ме впечатли с това, че изобщо не ми се събира в средата на бяла ивица и го чувствам комфортен. Устните са моите, но по-хубави. Точно като с Nuxe Reve de Miel, с разлика в по-меката текстура.


        Ако имате нужда от нов балсам, но са ви омръзнали познатите марки в дрогерията, този не е никак лош и ви препоръчвам да го пробвате.


        Velnea Pure Pearl Deodorant Spray 48h Protection
        Дезодоранта има силен пудрен аромат, затова е хубаво да пръскате като държите главата си колкото можете по-далеч. Оставя бели следи по тъмните дрехи - внимавайте да не прекалявате, защото кожата побелява и става като облак около вас.


        Относно ефективността - предпазва, но не и 72 часа категорично! Аз се потя нормално и с този го има, но по-малко за разлика като съм ползвала някой от другите ми дезодоранти. Дори да се изпотя, няма лош аромат. След дълъг работен ден вече спира да действа. Не е моят продукт против неприятното потене.


          Мнението ми за шампоана Moisture Care For Dry and Damaged Hair Royal Jelly беше противоречиво и несигурно в началото, затова го оставих за последен. Ухае на дъвка. Дълго време се опитвах да си спомня на какво ми прилича и за мен е много сходен с аромата на онези дъвки с ваденки, които продаваха едно време. Но има и бананена нотка. Като на сладолед с вкус на дъвка и банан. :)


           Не е много гъста текстурата, но за бюджетен шампоан е ок. Гелообразен и с белезникав бананен цвят, перлен оттенък. Пени се сравнително добре и измива перфектно косата ми, но и това прекалено почистване на скалпа, явно предизвиква появата на лек пърхот. Първите няколко пъти имах, но дали е било от него или от някакво временно състояние на косата ми, през следващите измивания вече го нямаше. Имах чувството и че ми прави твърд косъма, но се оказа в мен проблема. Не се бях подстригвала от края на март и миналата седмица се поправих. Е, определено е имала нужда от обиране на изтощеното. След това, шампоана ми хареса и неочаквано повече, отколкото изобщо предполагах.



         Оставя я по-чиста от необходимото за моите разбирания за шампоан за суха коса. Може би мислех, че трябва да е по-подхранващ и да нямам обем, но напротив. Косата ми е пухкава и повдигната от корените. В същото време е мека и много лъскава. Спокойно ми издържа 3 пълни дни и я мия на четвъртия. Единствения недостатък за мен, който се дължи на идея по-силното почистване, е че не заглажда и укротява хвърчащите краища, а ги прави малко като наелектризирани. И маски слагах, с няколко вида олиа опитах и не можах да се справя с тях напълно.


         Интересното е, че прави косата ми почти толкова мека, колкото я чувствах с маската на Макадамия. И освен това е супер жизнена. По тази причина, къдрици с маша не стоят. При мен обикновено падат бързо, но с този шампоан - сутрин навивам в 7,30 и в 10,30 вече няма помен от тях. При все че съм ги напръскала обилно с лак за коса. Та ако си търсите шампоан, който измива, прави силно блестяща косата, не губи от обема и утежнява, омекотява, но краищата не са загладени..... и да е бюджетен, стреляйте. Този месец са на цена от 1,99 лв (редовната е 2,69). Имат и още 6-7 вида, така че няма да загубите много и да не ви допадне. А и щом получих комплименти "каква коса имаш само", вероятно и шампоана има пръст. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар