събота, 24 септември 2016 г.

Гладка кожа със самобръсначките Wilkinson Sword

        В сезона на късите поли, рокли и панталонки, е важно кожата на краката ни да изглежда безупречно. Верни помощници за целта, втора година са ми самобръсначките на Wilkinson и затова избрах отново да говоря за тях в една от последните ми "летни" публикации. Главен герой днес ще са мус-пяната и новите еднократните самобръсначки Quattro с папая и перлен комплекс. Това са последните 2 продукта на марката, които пробвах. Но ще кажа по няколко думи за останалите ползвани от мен за сравнение.


          В банята ми станаха няколко вида самобръсначки на марката и да не казвам голяма дума, но нито една не ме е разочаровала и ползвам всички без изключение. Не се колебая коя да хвана, а просто грабвам първата и действам. Всички са достатъчно добри за мен. Quattro със сменяемите ножчета + еднократната, новата Intuition и Xtreme 3 Beauty.


          За тази със сменямите ножчета мнението ми не се е променило, откакто й свикнах. Вече съм на трето ножче и съм доволна от факта колко е нежна към чувствителната кожа. Не ме порязва и кожата ми не се възпалява, краката са меки и гладки, издържа около 2 месеца при редовна употреба. Определено ще подновя като ми се захаби и последното ножче.


        Новото за мен и за което не съм говорила досега, са Quattro Papaya & Pearl Complex, но еднократните. Вече съм пробвала от същия мисля вид, но с алое вера (за чувствителна кожа) и в началото не ми хареса, но определено й трябваше малко време, след което ми стана любима и ползвах около 3 месеца. Тази с папая обаче ми е перфектна. Лека, удобна, бръсне достатъчно гладко и лесно, не ми дразни кожата и до момента не се е захабила. Ползвам я от месец. Не е толкова остра, но това не значи, че се налага натиск и е перфектн за супер чувствителна кожа.



         Опаковката е от 3 броя и мисля че е около 8-8,50 кутията. Вероятно близо 3 лв за бройка ви се струва множко, но категорично си заслужават за мен и бих подновила опаковката.
     


        Най-добрата ми приятелка е огромен фен на пяната за бръснене Rasier Shaving Mousse и има защо. Нужно ви е много малко количество, а толкова гъста, пухкава и мека е текстурата й. Прилича хем на пяна, хем има нещо подобно като геловете на Balea. Мирише хубаво, прави кожата мека, подхранена и гладка. Лошото е, че не се продава самостоятелно или поне в нашата страна. Аз си намерих в една верига Фламинго по 2,20 лв единични бройки и си взех, нищо че в комплекта  ми с тримера, чака нова. :)



          Xtreme 3 Beauty са първите самобръсначки на Wilkinson, които пробвах. Те са най-остри и в началото ми дразнят и режат, но пък бръснат перфектно и от раз. Тях предпочитам през студените месеци, защото в жегите в комбинация с пот, не ми действат никак добре.


         Уилкинсон е моята марка самобръсначки и не смятам да я сменям за в бъдеще. А коя е Вашата?

                           Оставям ви линкове към останалите ми публикации за Wilkinson:

                    Wilkinson - сравнение
                            Wilkinson Intuition
                                   Wilkinson Xtreme 3 Beauty
                                           Wilkinson Rasier Shaving Mousse - сравнение с геловете на Balea
                                                   Wilkinson Sword Quattro + тример

         * Quattro Papaya & Pearl Complex (еднократни) са ми предоставени от марката за проба.

Няма коментари:

Публикуване на коментар