петък, 13 януари 2017 г.

The Body Shop Olive Body Butter

         Бътърите за тяло на TBS са едни от най-гъстите, мазните и дълбокохидратиращите продукти, които съм ползвала до момента изобщо. Макар и със суха кожа, колкото и да обичам да оставят някакъв слой, понякога имам нужда от по-леки текстури и не желая да чакам дори 10 минути да попият. А и в забързаното ежедневие, не винаги имаме време. Тогава посягаме точно към продукти като това масло с маслина. Плътна консистенция, достатъчно подхранваща и овлажняваща, но по-бързо абсорбираща се от тази на аргановото на марката например.


         Ползвала съм доста масла на The Body Shop, но това е единственото, което пристига запечатано с целофан. То е с органичен зехтин (масло от маслини) от Италия, от хълмовете на Сан Мауро Чиленто. Зехтина има много ползи за кожата - възстановява гладкостта, предпазва от ултравиолетивите лъчи, помага за успокояване, облекчаване на сухата, напукана кожа, като възвръща влагата в нея. 


        Това е масло с много универсален и неутрален, приятен, ненатрапчив аромат. Успокоява ме и мога да го ползвам през цялата година. Ако сте пробвали нещо от серията на Avon Planet Spa със средиземноморска маслина, тази ухае по същият начин. Както и dalan d'Olive. На мен лично ми напомня на Гърция. Наистина има морски и свеж мирис, който те препраща веднага към средиземноморието. Спокойно бих носила всякакъв парфюм, защото не би ми попречило и смесило ароматите. Не е силен и натрапчив, а уравновесен.


        Текстурата му е от онези, които оставят по скоро предпазващ филм отколкото мазен. Имам усещането, че кожата ми е чиста и хидратирана. Ако ме разбирате какво искам да кажа. В дълбочина е хидратирана, но по един комфортен начин. И два дни да не се намажа след него, няма да усетя сухота и опъване. Няма да се появи лепнене когато стоя до печката, както става с аргановото. Попива за секунди, но хидратацията остава за дълго. Затова ги харесвам толкова много тези бътъри. Не само обещават, а наистина дават от 24 до 48 часов ефект! При тези температури в моменти, смятам че съм го изпитала максимално. Но това е от продуктите всъщност, които не само заради аромата бих ползвала през всеки сезон, а и формулата му е напълно подходяща.


        Лесно разнасяща се, без да има нужда от няколкоминутно масажиране. Топяща се и задоволяваща нуждите дори на най-капризния вкус.


         Ако харесвате аромата на маслини в козметиката, препоръчвам ви да опитате нещо с тях.
От тази линия на The Body Shop има още душ гел, ексфолиант, сапун и разкрасяващо (мултифункционално) масло.


         Дава всичко необходимо на кожата, а през този сезон особено не бива да я пренебрегваме.
Грижете се за нея така, както искате тя да ви се отплаща!


Няма коментари:

Публикуване на коментар