петък, 3 февруари 2017 г.

Avon New Contour & Blush Brush

       Avon досега нямаха особено добри четки за грим, но в настоящия каталог пуснаха няколко и в сравнение с предишните, тези изглеждат доста по-качествени и на вид са съвсем прилични. Естествено, любопитни ми бяха за ружа и контуриращата. Побързах да си ги взема, защото все не ми достигат четките хаха.


       Пристигат опаковани само в едно наелоново фолио и с предпазител върху космите. Според мен щеше да им отива повече калъфче като тези на Zoeva, но явно са решили да ги оставят така.
Цената на четката за ружа е 7,99 лв и за контур - 11,99 лв. След 2 каталога (4-ти), ще бъдат и двете по 8,99 лв, така че помислете дали искате да пробвате някоя и коя.


      Космите на тези четки са много меки, като памук, та дори и по-нежни. Нищо общо с предишните им, които съм пробвала. Ползвала съм ги по 3-4 пъти до момента, но досега не са падали косми, нито пък се усеща някакъв кофти аромат. Не съм ги прала все още, обаче не мисля че ще пускат боя. Изглеждат ми качествени в това отношение.


       Тази за руж вероятно ви напомня на контур четката на Аура и за руж на Риъл Техникс. Главата й е със сходна форма, а като големина е посредата. Нито малка, нито пък голяма и нанася много добре продукта.


       И двете четки са остри в краищата и с матови дръжки. Много ми допадат на външен вид, но очаквам да се зацапат при допир с изцапани от фдт или коректор пръсти. Затова трябва да се внимава.


        За контуриращата четка се колебаех доста. Да я взема ли или не, но любопитството ми надделя и я поръчах. По-голямата е отколкото очаквах и ми се искаше. Не може да нанесе прецизно контурираща пудра или бронзър, защото първо че главата е прекалено голяма и второ заради меките косми. Толкова е пухкава, че трудно отнема от продукта и не може да го разпраши. Трябва да повтаряте, за да се види нещо. Ако обичате леко загатния ефект, тип "целуната от слънцето кожа" и сте с остри черти, ще ви хареса. Но в случай че сте с бузести лица и харесвате добре подчертани скули, които визуално да изглеждат перфектни, тази четка няма да ви свърши работа. Да, наистина нанася и прелива едновременно, но от силно печени пудри и още повече хванали лека коричка, ще е трудно да се изкара цвят.


       Виждате колко по-голяма е главата й, до любимата ми 126 на Zoeva. Двойна е.


        За нанасяне на пудра/бронзираща на цялото лице обаче, мисля че ще свърши страхотна работа и ви я препоръчвам за това.


         От друга страна, четката за руж ми стана любима. Ползвала я съм само с това й предназначение, но мисля че ще е перфектна за контур и хайлайтър. Ще я пробвам и допълня тук. Косъма й е също толкова мек като тази за бронзираща пудра и буквално гали лицето. Успява да отнеме с лекота от продукта и нанася идеално, без да е в повече или да се налага да потретвате. Доста добро попадение се оказа.

                   Aura Contour Brush, Avon Blush Brush, Real Techniques Blush Brush


        Останалите четки са: плоска за сенки (двойна с апликатор), устни, пудра, фдт, 2-в-1 за вежди и очна линия. Тази за пудра я има и при перлите за 7,99, а при останалите е на 11,99 лв. Нямам представа дали са различни обаче.
        От бюджетните предложения на нашия пазар, тези четки си заслужават и са едни от най-добрите, които съм срещала.  

5 коментара:

  1. Много се радвам че,съм улучила с поръчката на четката за руж,чакам си я с нетърпение!(а тази на зоева много добре ми изглежда)предишните им четки изобщо не ми допаднаха,стоят си в чекмеджето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз от предишните им имам само двойната за сенки и от Luxe за пудра, която може да стои права. За сенките не е чак толкова зле, обаче другата е направо отвратителна. Остави аромата на коза и падането на косми, ами чернилката при миене и най-вече ужасно грубия косъм. Тя си е като стъргало за нежната кожа на лицето. След тези излезнаха малко по-читави. Една скосена има за руж, пак с преливащ цвят на косъма, но тя пък е малка и според мен отново е с прекалено гладък косъм.

      Изтриване
  2. Аз пък се колебах много за четката за очна линия, но не се реших. Предишната им такава беше твърде пухкава, а аз искам с жилави косъмчета и прецизна. Но пък първата им четка за очна (черна) ми е всъщност толкова любими и така ме е яд, че тогава не си взех две. Ако случайно попаднеш на новата за очна, много бих се радвала да споделиш дали е достатъчно тъничка за прецизна очна линия. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно да ти кажа аз почти не ползвам четки за очна линия, защото не обичам гел линиите. Струва ми се трудоемко да пера след всяка употреба.:D И за това наблягам на тези с писец. Ако ти е много любопитна, поръчай и върни ако не ти хареса. Имаш такава опция, стига координаторката ти да не е запършена. :D

      Изтриване