събота, 18 февруари 2017 г.

Crest Pro Health Extra Whitening Power - паста за зъби

       Crest са американска марка продукти за дентална грижа, известни с избелващите си ленти. Някои от вас знаят и за техните пасти вероятно, но са слабо разпространени в търговската мрежа и затова не са особено популярни. Предлагат се обаче в сайта www.white-bg.com, които са и официален вносител за България.
        Екипа им се свърза с мен в началото на годината и ме попита дали бих желала да ми изпратят някакъв от техните продукти, но аз съм с чувствителни венци и реших да проуча първо. Знам че съдържат пероксид, затова не посмях да поискам от лентите. А и от водите им за уста. Разгледах пастите им и се посъветвах с тях. Попитах за съдържанието на флуорида и дали няма да предизвика раздразнение, след което ми препоръчаха и изпратиха тази паста + още една sensitive. Втората все още не съм отворила и ще ви я покажа в бъдеще.


       Crest Pro-Health е единствената паста за зъби с печат от Американската стоматологична асоциация (ADA) за всички ползи / в областта на превенцията на устаната кухина, плака и контрол над гингивит, контрол на чувствителността, намаляване на лошия дъх, и избелване. Справя се и с премахване на зъбен камък. Според Американската стоматологична асоциация , относно действията на избелващата паста Crest Pro-Health, „констатира, че продуктът е ефективен при предотвратяване и намаляване на кариесите, гингивит и плака над венеца и лош дъх, за облекчаване на чувствителността в иначе нормалните зъби, и да се избелват зъбите чрез премахване на повърхностни петна, когато се използва по предназначение.“

       Състав: Активна съставка: Stannous Fluoride 0.454% (0.16% W/V Fluoride Ion).Допълнителни съставки: Glycerin, Hydrated Silica, Sodium Hexametaphosphate, Propylene Glycol, Peg-6, Water, Zinc Lactate, Trisodium Phosphate, Flavor, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Gluconate, Carrageenan, Sodium Saccharin, Xanthan Gum, Mica, Titanium Dioxide, Blue 1.


        Пастата пристига запечатана в картонена кутия, а самата тубичка с предпазно фолио. Капачката се затваря с щракване. Тубичката се огъва лесно и мачка, но това е типично за пастите изобщо. Има свеж и лек ментов вкус, много приятен при това. Без да пари като водите на Листерин, но след измиване усещането е страхотно. Чисти зъби, без лютене.
         Формулата й се оказа съвсем различна от всички пасти за зъби, които съм ползвала през живота си. Представлява гъст гел с много фини микроексфолииращи частички. Да, точно като скраб е, но супер фин и който се разтваря почти веднага с леко намокряне и като започнете да движите четката си. В началото се усеща като леко пукане в устата, но е много готино. Пени се бързо и лесно. Сферите се разтварят и почистват наистина перфектно зъбите. Още при първото измиване, буквално са две идеи и видимо по-бели. Сякаш сте направили едноседмичен курс с някакви ленти. А при прокарване с език са супер гладки и като полиране. Толкова чисти, зъбите ми са били след почистване на зъбен камък или с електрическата четка.
 

        През първите 3-4 дни ми беше леко силна Crest Extra Whitening Power и имах слаб дискомфорт откъм венците. Пареше няколко секунди и пощипваше. Притесних се, но всъщност след това отшумя. Също както беше с електрическата ми четка. Сега ми е перфектна и не мога да се нагледам на белите си зъби след всяко измиване. Това е първата паста, от която виждам такъв ефект. Не само откъм избелване, но и чистота на зъбите.

        Нужно ми е малко количество. Това което съм сложила на четката на снимките, така че опаковката ще стигне за поне 2-3 месеца според мен. След като я приключа мисля да направя кратка пауза и да продължа с другата.


         Пастата е намалена на 12 лв в момента, има богат избор и със сигурност ще си намерите подходяща - останалите.


        И като съм показала четката на Sensodyne, да кажа и за нея няколко думи. Техни пасти не съм ползвала, но я купих с едно мини пролетта и наскоро отворих. Тази четка, се оказа най-добрата, от всички пробвани за мен. Успява да достигне навсякъде, а влакната и са достатъчно меки и щадящи венците. Освен това наистина почиства чудесно. А който има чувствителни зъби и търси специално за такива, вероятно знае че фините влакна обикновено не могат да измият чак толкова хубаво. Напр. прехвалените Elgidium. Тази в комбинация с пастата на Crest, се оказа перфектната!


          Останах очарована от пастата, а и от четката за зъби, и препоръчвам ако си търсите ефективен избелващ и почистващ зъбите продукт. Действат безотказно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар