четвъртък, 2 февруари 2017 г.

Gabrini Matte, Matte Nude Lipsticks

         Всяка марка, която предлага декоративна козметика, съм сигурна на 99 % че има в асортимента си матови червила. Каква е тази тенденция с матовите устни и хайлайтъри не знам, но постоянно излизат нови продукти през последните 2 години. Добре че започнах да обмислям и да купувам рядко. През май 2015 обаче видях за пръв път в живота си щанд на Габрини и много ме изкушиха червилата им. Затова и грабнах 3 за себе си + 3 за подаръци от матовите (да, Nude са с матови), 1 от класическата матова серия и едно на Rapsody. Едната ми колежка се спука да го носи, а моите отлежаваха в шкафа. Доскоро бях носила само по 2 пъти всяко, но реших че им е време и съм оставила в забвение много сполучливи формули с чудесна трайност и финиш.


         Опаковките им са много сладки според мен. И ако бяха с магнит, щяха да изглеждат дори луксозно. Продават се с фолио, което ще ви покаже веднага дали са пробвани. Затварят се доста стабилно иначе, с щракване. Както виждате на капачката с кръгче, е обозначен цвета на конкретното червило. Много удобно, за да не ровите в чантата или шкафа и да отваряте всяко да проверявате.


          Номерата са в долния край,  сроковете на годност и производителя, са отбелязани на гърба им. Аромата им е плодов - ухаят на сок от праскова/кайсия, като има и лек химичен намек, но не е неприятен и силен. Малко след нанасяне аз спирам да го усещам. Цветовете са пигментирани, не е нужно да напластявате.


        Финиша им е много подобен на матовите течни червила на Revlon Ultra HD Matte. С разликата, че на тези не им е нужно време да изсъхнат. Харесва ми това, че стоят естествено и не така пудрено/пастелно като матовите на Голдън Роуз. Не подчертават и недостатъци, но ако ви стърчат кожички, не очаквайте да ги скрият. Не е от онези матови текстури, които изсушават устните и ги правят като кокоше дупе. Комфортни са. Не се събират във вътрешната линия.


         Относно трайността нямам никакви забележки.Особено червеното искам да ви кажа, че стои почти цял ден с молив и само при консумиране на мазна храна, се изтрива повечко в центъра. Съответно и разтичане не се наблюдава, съвсем леко. И трите цвята са с чудесна трайност като цяло. Издържат по 4-5 часа и с едно подновяване на обяд, аз лично изкарвам почти целият работен ден. Цената им беше 3,80 по спомен и ако ги видите някъде, пробвайте.


         Розовото от класическата им матова серия е с по-мека и кремообразна текстура, като на стандартно червило. То е също с доста добра пигментация, но с него ми се появява лека "лигава" линия и заради това не ми допада толкова. Не е фрапантно, ама си дразни. Трайността му е по-ниска и се изтрива по-бързо с хранене, но като цяло издържа около 3 часа. Не е лошо и то, но матовите Nude на мен ми допадат доста повече.


            No.2

         На мен нюдове не ми стоят добре в повечето случаи, но съм приятно изненадана от интересния цвят с лек керемиден подтон на No3.




                 No.9


       Rapsody Matte Lipstick 03 взех главно заради цвета. Avon имат един много хубав ярък прасковен цвят с розов подтон  -"Ripe papaya" и го бях харесала, но формулата и самия нюанс въобще не ми отиваха. Та 3-ката ми напомни на него и реших да рискувам. И той се оказа особен, затова и не се одобрявам особено, но се опитвам да свикна. От Gabrini Nude имаше същия, но ми се щеше да пробвам и тези. Наистина са супер матови и като тебешир малко. Трябва да приложите натиск. Трудно пишат на устните и задължително трябва ексфолииране преди да нанесете, ако имате кожички. Издържат доста дълго. Носих го с Aura Absolute Matte Ring a bell и не поднових цял ден! Така омекотих сухата консистенция и направих цвета по-розов. Ядох наобяд по-мазна храна, но това червило остана като стейн. Предвид формулата обаче, не препоръчвам покупка на сляпо.



        За цената си от 4 лв, червилата не са никак лоши и пак бих взела, ако ги видя. Любимци са ми Gabrini Matte Nude Lipstick. Не напразно имам и 3 лака за нокти от серията. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар