неделя, 19 февруари 2017 г.

Golden Rose Liquid Concelar 04

      Течният коректор на Голдън Роуз купих случайно преди повече от година. Трябваше ми нов, но не знаех кой точно искам и без да съм проучвала, го грабнах. Разхождах се в Елитис и се застоях пред щанда на марката, а не беше наличен моя цвят от любимият ми в сходна опаковка на Essence Stay Natural. Не бях чела никакви отзиви, но за цената му от около 5 лв, не мислих и реших да му дам шанс. Чак сега му дойде реда, поради наличието на няколко други.


       Който е имал такъв продукт в същата опаковка, знае че свършват доста бързо. За месец и половина максимум при ежедневна употреба и при положение, че аз го ползвам само за зоната около очите. Не изсветлявам други части по лицето си. Но пък така възможността да застои е малка и предвид апликатора, няма да е особено хигиенично. Както и при Есенския, и тук е нужно да изчакате 1-2 минути, за да стигне до четката коректора. Завъртате веднъж или два, за да не се окажете с двойно количество за измазване. Механизма му не ми е създавал проблеми.


        Не помня какви бяха останалите цветове, но мисля че нямаше особено тъмни. Предлагат се 5 на брой, като 1-цата е най-светла и бяла. Моят е номер 04 и може би, защото съм с жълт подтон, съм избрала него тогава. Не ми жълтее обаче под очите, а цвета ми пасва на тена и стои добре. Не изсветлява зоната, имайте го предвид, просто скрива тъмните кръгове. Сравних го с други 2 от познатите коректори на по-голямата аудитория, за да придобиете представа.


 
       Консистенцията му е от по-гъстите, но се нанася и прелива сравнително лесно. Самият коректор обаче не е много подходящ за суха кожа според мен. Именно поради тази причина чак сега го изразходвам и не посягах почти към него доскоро. Аз лично съм със сух околоочен контур и преди да го нанеса, трябва добре да съм хидратирала. На моменти пак стои по-неестествено и е възможно да подчертае неравностите, но с пудра отгоре, всичко е 6. Все пак ми се щеще да е идея по-кремообразен. Не бих казала, че е лош, но на пазара вече има доста бюджетни и с чудесни качества коректори. Хем покривни, хем естествено стоящи.


        Покривността му е лека към средна. Аз си имам изразени тъмни кръгове и както не успявам да се наспя напоследък, задължително се нуждая от коректор. Този успява да скрие по-голямата част от "умората", но не напълно и малко прозира. Харесва ми обаче, че не стои толкова видимо, както беше при мен с Maybelline Fit me. Ако напластявам за по-голяма покривност, е възможно да стане на парцали и по тази причина не е ок да се прекалява с количеството.


         Трайността му не е никак лоша. Не съм забелязала да ми се събира под очите и да подчертава всяка гънка. Общо взето, запечатан с пудра, си издържа цял ден и го свалям вечер с останалия грим. Може да е избледнял, но нищо фрапантно. Чудесен и за грим без грим.

             Фдт - Bourjois Gel Serum Vanilla
Спирала - Maybelline Lash Sensational
Руж - Milani "Luminoso"
Червило - Catrice Ultimate Shine "120 Wood Rose Propose"

         За цената си, Golden Rose Liquid Concealer не е никак лош и отново бих закупила, ако не съм набелязала нов за проба. В дрогерията има и други по-добри, но този си върши работата за моите нужди и не беше несполучлива покупка. Все пак, щях да го обичам повече, ако не налагаше нуждата от хидратиращ крем и можех да напластявам, без да стои пудрено и да подчертава някои неравности. Попаднах на видео в ютуб за контуриране с продукти на марката, ако ви е интересно - цък.


       Разглеждайки българския сайт на марката, попаднах на контуриращата им палитра и бих я пробвала, ако е налична на щанда. А и триото сенки в този пост ме грабна, докато търсих нейни суочове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар