вторник, 28 март 2017 г.

Maybelline Lash Sensational ft. Lash Sensational Luscious

        Lash Sensational е една от най-успешните спирали на марката. Моя опит с нея обаче не беше толкова впечатляващ... може би защото попаднах на по-стара партида или факта, че престоя година в шкафа оказа влияние. По тази причина се чудех дали има смисъл да пробвам новата Luscious, която е за още по-наситеночерни и подчертани мигли. Колежка я ползваше и каза че прави много дълги нейните, обаче се и сваля изключително трудно. Но все пак надделя любопитството и реших да й дам шанс.


           Четката й е идея по-удобна за мен, т.к. влакната са с еднаква дължина и в долния край главата е по-малка, което прави по-лесно нанасянето на спирала на долните мигли. Успява да достигне до всяка една и да ги обвие. За моя вкус и разделя също малко по-бързо като цяло.


        По-съществената разлика обаче идва в самата формула на туша и наситеността на пигмента. Luscious съдържа восъци и ценни хидратиращи масла от шафранка, шипка и арган. Някак по-гъста е и се усеща като восък действително. Все едно сте нанесли два плътни слоя. Започва да стяга миглите и това се усеща, защото натежават.  Окото ми стои отворено, дори да ми се спи. Звучи странно, но е факт.



        Подчертава наистина доста добре. Миглите са извити, разделени, удължени и дори с обем.
Прави всичко онова, от което имам нужда и търся от една спирала. Прави погледа много предизвикателен. При по-плътен слой, придава драма ефект.


          Ако нанесете един лек, ефекта е малко по-естествен. Тук е и важно да спомена, че като всяка спирала, в началото е по-течна и слепя леко. Знаете трика с оставянето на продукта отворен и след час-два туша е посгъстен.


         Не се рони и размазва през целият ден. Бетон е. Подходяща е и за хора с контактни лещи.


        Относно свалянето, колежката ми се оказа права. Lash Sensational Luscious се сваля по-трудно и дори след задържане на тампон с мицеларна вода, туша в основата на миглите остава и иска разтваряне 2 пъти. Само гела категорично не може да ми я свали. Може би двуфазен дегримьор или за водоустойчив грим, биха се справили по-добре.
         Ако имате естествено дълги, гъсти и извити мигли, определено и розовата Sensational ще ви свърши много хубава работа. С нея ефекта е по-нежен и натурален. Тук можете да си припомните мнението ми за нея.


       Спиралата Lash Sensational Luscious много ми хареса като ефект и не съжалявам за решението ми да я пробвам. Сега съм любопитна за розовата отново и искам да взема пак, за да я тествам усилено. Надявам се да съм попаднала на по-суха бройка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар