събота, 11 март 2017 г.

Nails in Nude and Lace

      Наситих се от тъмни, брокатени и червени лакове. Носеше ми се нещо светло, семпло и пастелно. Затова заложих на един от любимите ми нюд нюанси на Gabrini от колекцията Nude и поставих красива дантела за акцент. Много нежен и стилен стана маникюра, а и не ангажира с нищо облеклото.


        Наложи се и да поскъся малко, защото отново ми бяха пощурели ноктите, а прочутия заздравител на Eveline 8-in-1 почти не го ползвам вече. Слагам от време на време превантивно.


       Дантелата отново е от любимите ми водни стикери от Born Pretty Store и е супер нежна, но са доста фини и не трябва да се задържат дълго във вода. Топ лака веднага ги "разяжда" и се изтрива част от шарката. Но смятам че си заслужават. Стоят разкошно!


         Залепват като татуировка и падат с лакочистител. Затова станах такъв фен на този тип стикери за маникюр. Лесни за работа, трайни и не се разлепят като обикновените за часове.


        Освен това са и достъпни, в момента са намалени на 0,99 $.


       За лаковете от тази серия съм писала, ако не греша. На 2 слоя на места остават "дупки", но това се коригира лесно. Цветовете са страхотни и универсални. За жалост откакто си ги купих преди 2 години, не съм срещала никъде другаде. След това се сдобих и с няколко червила от тази колекция и съжалявам, че не ги предлагат в дрогериите. Но пък днес видях почти същият цвят от Avon при любимката ми Petra, така че го погледнете тук ако ви допада.


       За да не ми е съвсем скучно, все пак добавих и още един акцент, а именно този нежен глитър в меднорозови цветове от една симпатична стара валентинска лимитка на Essence Hugs & Kisses 01 More than Words.



       И сега ми остана само да чакам да се стопли. Баба Марта да не се гневи повече и да се усмихва от тук нататък. Достатъчно подуха, поваля и е време за красиво слънце. :)




         Желая ви усмихнат, спокоен и приятен уикенд!

Няма коментари:

Публикуване на коментар