четвъртък, 27 април 2017 г.

Avon Mark Bold Lipstick "Chocolate"

       Новата серия червила на Avon Mark за обемни устни "Bold", ме изкушаваше много. Бях се зарекла че няма да купувам нови, защото имам всякакви цветове и никаква нужда. Но този шоколадов крем, ме теглеше силно и след суочовете на Petra от adjusting beauty, не устоях и реших да си го взема. Не съжалявам, защото освен че нямам подобен нюанс, и качеството му е много добро.



        Цвета за мен е светъл шоколад, млечен с лек уклон към капучино. Това е онзи модерен в момента кафяв нюанс, който не помня от Кайли Дженър ли тръгна, но ме връща към годините, в които майките ни са имали по 1-2 бройки и трудно се е намирала козметика.


        Финиша е крем и на класическо червило. Има блясък, но не е мазно и разтичащо се. Не е и сухо, а изключително меко, пастелно и комфортно за носене. Не изсушава устните, но ако имате стърчащи кожички, е най-добре да ги премахнете. Заради пигментацията ги подчертава леко. Не се впива в гънките обаче.
       Достатъчно наситено е - нужно е леко прокарване за плътен цвят, а с втория слой се получава този от снимките в края на поста. Това го прави подходящо и за омбре. Аромата е като на повечето червила на марката. Усещам свежест от типа на краставица и още нещо. Не е химичен за моя вкус и не ме дразни.


         * Не знам защо на стикера е "Choco Latte", а в брошурата се води просто "Chocolate".
        Трайността на червилото е средна и нормална за този финиш. А и почти всичко на Avon, при мен стои толкова. Аз го нося с молива на Essence Longlasting 05 Soft Berry и с малко ядене, нанесен сутрин в 8 - издържа до около 12, като се поизтрива равномерно в центъра. Тогава изглежда като естествено омбре и много секси. През 8 часовия работен ден, го подновявам максимум 3 пъти.


        Нямам никакви забележки към "Chocolate". Има всички характеристики на едно хубаво червило и определено ви го препоръчвам. Смятам че и на по-тъмна кожа би стоял красиво, дори и не толкова наситено. А при мен виждате колко добре подчертава устните, прави ги като напомпани и много изкусителни.


      В текущата брошура, цената е 6 лв. От следващата обаче има промоция и можете да си вземете 2 броя за 10 лв. От тази серия има страхотни цветове, че няма начин да не си изберете няколко. Тук има снимки на всички.



         Много заобичах това червило и с удоволствие смятам да го нося през следващата есен и зима. Има доста потенциал в него. :) Надявам се да не излезне от мода скоро.





Няма коментари:

Публикуване на коментар