понеделник, 26 юни 2017 г.

Catrice IcoNails 28 Taupe League

       Не вярвах че новите лакове на Катрис ще ме впечатлят толкова. Знаете че аз не харесвах старата им формула преди години, защото ми се белеха буквално за часове. И по тази причина ги заобикалях. Само един наситен небесносин крем ми беше допаднал и толкова. Затова и нямах никакви очаквания към IcoNails. Но с поредния трети цвят, се убедих че могат да се мерят с професионални марки.












 
        Като започнем от пигмента, четката, опаковката, блясъка, времето за изсъхване и стигнем до трайността. Нанасят се като масло. Получавате наситен цвят дори само с един слой, бързо изсъхват и имат страхотен блясък дори без топ лак.
 


       Днешният маникюр е наистина без топ, защото бързах и реших да тествам формулата максимално. При мен лаковете не издържат дълго по този начин, така че ще бъде голям плюс, ако IcoNails издържат до 4-ти ден поне. Ще ви държа в течение, дали са успели да преминат теста успешно.


       И между другото, ако сте пропуснали информацията от социалните мрежи - серията е вече заредена в Лили (или поне при нас). Цената им е 5,49 лв. Топ лака е 6,79 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар