четвъртък, 20 юли 2017 г.

Avon Planet Spa Amazonian Treasures Brazillian Acai Berries

      Planet Spa е една от най-популярните серии на Avon. Дори и за най-капризните вкусове, може да се намери нещо. През годините съм Ви разказвала за няколко, повечето от които любими и тази публикация отново ще е положителна. Толкова се влюбих в аромата на това бразилско акай бери, че се надявам от марката да я върнат отново в продажба. Да, за съжаление отново сполучливи продукти, са свалени от продажба.


        Последните няколко години обаче забелязвам, че връщат по желание на клиентите някои серии и аромати. Давам пример с Planet Spa с бял чай, както и Turkish Hammam. Затова и с тази мисъл реших да ви разкажа за маските за лице и коса + скраба за тяло Amazonian Treasures.

         Започвам със скраба, защото обожавам да ексфолиирам тялото си през лятото. Чувствам кожата си по-чиста и гладка след тях. Този не прилича на захарните, но въпреки това се оказа много хубав и ще страдам като свърши.


         Но нека започна с това защо харесах първоначалното серията, а именно аромата. За пръв път използвам козметични продукти с акай бери. Буквално бях отвяна. Има нещо общо с горските плодове, но тук се усеща и леко тропическа, сочна и тръпчива нотка. Като най-вкусния безалкохолен летен коктейл е. Напомня ми на дъвките хуба буба.


          Текстурата на ексфолианта прилича на някакъв десерт, като веган мусовете с чиа и боровинка, които напоследък срещам. Гъст крем, подобен на паста с частички, които се усещат при разнасяне, но са като ситна сол и правят удоволствието под душа още по-голямо. Прави лек пилинг с омекотяващ, заглаждащ и почистващ ефект. Никакво дразнене, дори на моята чувствителна кожа. Не помня до момента да съм ползвала ексфолииращ продукт с такива ситни частици и в същото време да оставя кожата ми чиста, бебешко мека и гладка.


         При разнасяне става бял на цвят, но не се пени. Не цапа банята и се отмива лесно, не пада като захарните и бих го ползвала през цялата година. Не изсушава кожата.

         На подхранващата маска за коса не възлагах големи надежди, но и тя ме изненада приятно.


        С гъста, почти като на глинените маски текстура е, която не се разтича при нанасяне. Нужно е малко количество, колкото орех. През студените месеци мога да сложа и повече, но ми се е случвало да усетя доста по-гладка и хидратирана косата си. Омазнява се и по-бързо.


         Ефекта при точното количество е, жизнена, лъскава, гладка и с меки краища коса. Общо взето всичко, от което имам нужда. С маската на Макадамия става още по-мека, но и нейната цена е в пъти по-висока. Опаковката е голяма и ще стигне за доста време.


        Първият продукт, който всъщност отворих от серията, е маската за лице и тя ме отвя. Миришеше толкова вкусно, че в началото забравих какво прави и я ползвах само за да усетя аромата й. Като вкусни желирани бонбонки е. Тропичен, горски и сладък. Напомня на летните парфюми на Escada.


         Текстурата й е гъста и гелообразна с наситен червен цвят. Нанася се много лесно и се отмива след 10-15 минути. Истинско удоволствие е употребата й. Оставя кожата освежена, мека и гладка. Не бих казала че хидратира много, но за пролетта и лятото е чудесен вариант. 


         Опаковката стига за около 10 пъти. Отмива се като повечето подобни маски с хладка вода.

         Както разбрахте, приятно изненадана съм и от трите продукта. Без изключение, бих ги повторила неколкократно. Нещо, което рядко бих казала що се отнася до козметика.

          * Имам още крема за ръце и стъпала, който съм пропуснала да снимам, но не е ползван активно и затова не го включих. Странното е, че той е с ментовозелен цвят. Текстурата му е подобна на маската за коса - гъста кремообразна. Доста подхранващ и хидратиращ е. Прави ръцете ми нежни и меки. Подходящ е за есента и зимата, защото оставя филм. Интересното е, че препоръчват да се ползва слънцезащитен продукт след него, както и ограничено да се излага кожата на слънце за седмица след това. Затова и смятам да го изразходя през зимата.

1 коментар:

  1. И аз постоянно, почти във всяко Ейвънско ревю повтарям, колко ме дразни политиката да премахват най-добрите продукти, даже без предупреждение - ето, че не е само мое наблюдение... Серията и на мен много ми харесваше. Имам единствено маската за лице, мирише невероятно!

    ОтговорИзтриване