петък, 21 юли 2017 г.

Dove Go Fresh Moisturising Cream Pear & Aloe vera

       Ако има един продукт за тяло през лятото, който да не мога да пропусна, това определено е дезодорантът/стик/рол-он против изпотяване. Не само заради борбата с неприятното потене, но и заради освежаващото чувство след него, а и неутрализирането на миризмата. Не съм пробвала много, особено като гледам как с всяка година нарастват видовете по стелажите в дрогериите и не съм от хората, които купуват често. Хабя ги бавно и като не съм доволна от някой, понякога спирам да използвам. От търсене на ефикасен, дори зимата избягвам да ползвам или посягам към спрей вариантите от време на време. В горещините обаче забелязах, че те не ме предпазват и се наложи колкото и да не обичам заради бавното съхнене, да нанасям стикове, кремове или рол-они. Днес ще Ви споделя мнението си за именно такъв продукт. Дали ми хареса обаче, ще разберете от редовете по-долу.


        Dove имат голямо разнообразие от всякакъв тип анти-перспиранти. Те са и една от марките, за които съм чела сравнително добри мнения. И въпреки това, аз съм тествала само гъбката с класическия аромат, за която съм ви писала тук. От нея макар и тогава да не останах доволна, това лято открих че действа повече от дезодорантите. По тази причина, т.к. от зимата бях хвърлила око на новата серия с круша, реших да пробвам стика. И откъм аромат съм доста доволна. Ухае на свежи и леко сладки круши. Като току що откъснат узрял плод, но не и захаросан. Алое верата не я долавям. Имам една тоалетна вода на FM Group с плода, точно като нея ухае. И при нанасяне по кожата се усеща чудесно, но не се задържа повече от 3-4 часа.
         Съдържа 1/4 овлажняващ крем за успокояване, възстановяване и подхранване. Дори след бръснене, не се усеща никакво щипане или зачервяване. Мека и нежна е формулата му.


        Дали предпазва от изпотяване обаче - при мен не. Очаквах да има някакъв ефект, макар и двучасов, но явно аз се потя повече. Къпя се, подсушавам и слагам от него, докато стигна до работа, съм с мокри блузи. Естествено, ако не се движа и стоя у дома/в офиса, няма проблем. Но щом съм в движение, няма спасение. Освен това по белите ми ризи остават петна, което не ми харесва никак. Единствения плюс е, че неутрализира неприятната миризма.


        За хора с минимално потене ще върши някаква работа, но при обилно не препоръчвам. Освен ако не се движите с автомобил из града и не стоите по цял ден на климатик, или го ползвате само докато сте у дома. Стика взех от Елитис за под 4 лв, но не бих го купила отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар