неделя, 10 септември 2017 г.

Flormar Duo Brush

      При последното ми ходене до Одрин, ви показах какво си взех от магазина на Флормар в новия мол Erasta. Четката ме грабна с мекотата си и някак се заблудих, че понякога това пречи на добрата работа с такъв тип влакна.


         На външен вид и пипане, четката наистина изглежда ок. Изработката й е добра според мен. Не мирише на коза, не се скубе и не пуска боя при пране. Не се и цапа като някои други. Каквото сте взели, почти всичко залепя за кожата ви. Гали лицето буквално, загребва продукт и с пудра се справя. Не набива в порите, а нанася ефирно и стои естествено. Тук ще ви оставя да прецените дали на Вас ви допадат такива влакна, които са като памук и не правят "сцепление".
 

          Големината и формата й също са ок. Нито е голяма, нито пък малка. Заоблена е.


        Що се отнася до тази за руж, съм малко разочарована. Към нейната форма и големина, също нямам забележки. Може би трябва да е идея по-голяма, но това зависи и от вашето лице. Нанасянето на продукт обаче е предизвикателство. Копринените косми не могат да блендират и да залепят ружа за лицето ви. Преливането е много трудно, налага се да вземате няколко пъти от продукта и наслагвате, за да се покаже цвят. Особено с прашливи ружове или с едри блестящи частици.



       Ако не сте капризни и гримопристрастени, ползвате малко или рядко грим, тази четка би ви свършила работа. Няма да усетите негативите й. В противен случай, не ви съветвам да посягате към нея. Платих 23 лири с намалението, не са неоправдани донякъде, но не ми върши работата, която искам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар