неделя, 15 октомври 2017 г.

Impala Expert Nail polish 13

      Тази пролет ви споделих за поръчката, която пуснах от сайта на Impala. Към нея дойде и един лак в много приятен нюдест цвят - Expert 13. Не му идваше реда предвид топлото време и желанието ми за неони, но есента настъпи и днес го извадих.



      Лака се оказа с много приятна формула. Клони към течна, но не се разлива. Широката и плоска четка е с идеалните размери, благодарение на което овала става бързо и без много старание.


      Покри перфектно на 2 слоя, няма балони и блясъка му е супер. Не съм слагала топ за снимките. Цвета също доста ми хареса - виждам го като смесица между кафяв нюд и пепел от рози. Паднало е етикетчето от капачката, но мисля че е 13 номер предвид палитрата в сайта



      За скромната си цена, е чудесно попадение и би бил идеален в комбинация с по-светъл телесен цвят, златисто-розов глитър и някакво петролено синьо например. Аз си избрах да го нося с този лилав пясък със златисти частички на p2 Sand style 030 seductive. Много голям фен съм и на Golden Rose Jolly Jewels 103 като декоративен нюанс на безименните що се отнася до нюдове, но го носих скоро и реших да разнообразя.


        Вие имате ли любим нюд и някаква подобна комбинация?

Няма коментари:

Публикуване на коментар