събота, 25 ноември 2017 г.

Nuxe Reve de Miel Face Cleansing Gel + Nourishing Lip Balm

        Обожавам балсама за устни с мед в бурканче на Nuxe Reve de Miel и това беше причината да обърна внимание на почистващия гел от серията. Имах известно колебание дали да взема него или другия с листенца от роза, но вторият свършва доста бързо и се спрях на този с чист акациев мед. А и аз обожавам аромата на мед, така че бързо реших кой да прибера у дома.


        Помпичката на Nuxe Reve de miel Face Cleansing and Make-up Removing Gel е много удобна и с едно натискане, изкарва достатъчно продукт за измиване на цялото лице. Ако съм с грим обаче, ползвам 2, за да съм сигурна че ще го свали почти напълно. Няма опасност да излезне прекалено много продукт или да се разпилее във всички посоки, което се случва с помпата на измиващото олио с лайка на The Body Shop.




        Ухае силно и много хубаво, пристрастяващо на сладък мед. Мен не ме дразни, но не всички обичат силно ароматизирани продукти за лице и го имайте впредвид, ако сте се насочили към гела. Консистенцията му е средногъста, не се пени. Не съдържа сапун.
         Почиства много добре лицето, но не сваля перфектно грима и особено спиралата. Както знаете, очния грим почти нито един продукт с измиване не успява да го премахне напълно, така че за мен това не е минус. С лицето се справя, но все пак след него минавам с тампон с мицеларна вода и по него има малко от фдт. Има известно дразнене при търкане на очите и леко щипане, но не непоносимо.
         

         Гела се води подхранващ, но аз съм със суха кожа и аз имам нужда от хидратация след него. Кожата е мека, но не осезаемо и понякога усещам леко опъване. След дълъг и студен ден особено. За около месец, съм изхабила 2 пръста от флакона, отсипах на приятелка още толкова и затова липсва двойно повече.


       Редовната му цена е  ~ 24-5 лв, но миналият месец имаше 20 % на продуктите на марката в аптеки So pharmacy и ми излезна около 18. Вчера и днес в Медея пък, по случай черният петък, то беше 30 за Nuxe и се възползвах отново. Взех любимия ми балсам отново.



         Миналата зима приключих първата си опаковка, която ползвах 3 години и ми липсваше много. Последната седмица устните ми постоянно се белеха и си казах "този месец в Медея има 20 % намаление Nuxe, а на 24 и 25 е 30, трябва да го взема". След като и приятелка го беше харесала, решихме да си разделим бурканчето. Зарибих и колежка, на която също купих цяло.


         Аз съм от хората, които не обича да дава пари напразно или заради марката. Когато похарча голяма сума за нещо "малко", очаквам продукта да изпълва своите обещания и ако не го прави, няма да дам положителна оценка. Но този балсам заслужава 6-ца. Знам че не работи при всеки, обаче при мен го прави.


        С гъста текстура е, която прилича на захаросан (мек) мед. Ухае супер вкусно на мед и цитруси. Стои почти цял ден върху устните и се топи при допир с тях. Остава дори след пиене ядене. Освен това е страхотна основа за червила. Подхранва устните, сухите участъци изчезват за една нощ и е супер икономичен.


         Единствения му минус знаете е опаковката. Нехигиенично е, но пък аз го ползвам само вечер или сутрин преди грим.


         Въпреки натуралните си съставки, дори след 3 години не мирише на гранасяло. Има малка промяна в състава новата опаковка, от това което виждам. За сега не намирам разлика в текстурата или действието му обаче. Редовната му цена е малко под 21 лв, но излезна около 15 с намалението. Дори и пълната бих платила, защото си струва всяка стотинка. Пресметнете колко обикновени и евтини балсама бихте купили за тези пари и период на употреба, но не действат и трябва да нанасяте по 10 пъти на ден. Тогава ще разберете каква инвестиция правите, когато си купите това вълшебно бурканче.


          Почистващият гел също ми хареса, но както казах ми люти леко на очите и усещам малко суха кожата си на моменти в по-студеното време. Затова не знам дали бих повторила покупката веднага след приключване на опаковката. Но със сигурност не е лош продукт. Догодина искам да тествам Melting Cleansing Gel with rose petals и може би той би ми допаднал повече. Споделете ми ползвали ли сте някой от двата гела или балсама, допадат ли ви?

Няма коментари:

Публикуване на коментар