вторник, 5 декември 2017 г.

Pull & Bear Metallic Pink

       Pull & Bear ме оставиха без думи с металическите нюанси лакове, които предлагат. Знаете че имам стотици и са ми минали много през ръцете, но тези си заслужават всяка стотинка. Четката им е широка, нанасянето става с лекота, формулата е с идеалната текстура, пигмента им е силен, а завършека е метален и стоят просто страхотно!




         Избрах да го комбинирам с бял блестящ шимър и коледни стикери, за да ми донесе още коледно настроение. Мисля че се получи добре, но може би с глитър с по-едри частици, би било най-готино.


        Трайността ме очарова. Момичето на касата ми похвали Rose Gold, защото точно на него се чудех и не мислех да купувам. Каза че стоял страхотно и бил много траен. Не и повярвах, но цвета ми хареса и реших да взема. Издържа 7 дни без забележки, като естествено израстна и връхчетата леко бяха изтъркани. Редовната им цена е 5,95 лв.



         Този месец ги потърсете, ако нямате достатъчно празнични нюанси, защото едва ли има по-подходящо време за тях. А Metallic Pink според мен си е червено, не розово, но кой както го вижда и определя. За мен е важно, че ми стои добре.


Няма коментари:

Публикуване на коментар