понеделник, 15 януари 2018 г.

Catrice ProvoCatrice 03 Roseducteur

         Видяхте ли новата колекция на Catrice ProvoCatrice в дрогерии Лили? От миналата седмица е заредена, макар че в чужбина се е продавала през май 2017. Има 2 ружа, червило пудра за устни, пудра за обем на миглите, палитра сенки 5 лака и блестяща ароматизирана пудра/хайлайтър за лице. Аз много харесах светлия руж, но не бях сигурна какво да очаквам и си взех този нежен цвят лак.


         Има разкошен едър шимър в розово и прасковено, а основата е розов нюд/слонова кост. Приятелка ми каза, че маникюра ми с него изглежда като булчински. Ако се бях направила и на френски, със сигурност щяха да ме объркат. :)


         Избрах го, за да имам подходящ цвят за работа без да се съобразявам с облеклото, а и когато нямам време за честа смяна. При светлите нюанси знаете че не се вижда отдалеч износения лак.


        Имах опасения да не прозира и на 3 слоя, но се оказа с леко гъста формула и покри на 2.


         Недостатъка е че самостоятелно не съхне бързо, дори след 4-5 минути е мек и трябва да нанесете топ лак задължително. Макар да сложих с гел завършек, Roseducteur го изпи и едва се забелязва че има.


         Въпреки това, седефения му оттенък го прави интересен и аз ще го нося с удоволствие.


         Цената на лаковете е . От останалите си струва да погледнете сивото - C 01 Provocative Pearls.








Няма коментари:

Публикуване на коментар