четвъртък, 22 март 2018 г.

Flormar Supematte 208 Red Terracotta lipstick

        Последната година рязко ограничих покупката на червила, защото се оказах с трицифрена бройка и повтарящи се цветове. Но за това интересно червено с кафяви нотки и керемиден подтон, не бях виновна аз! Показах ви есента поръчката, която ми направи позната до турския сайт на Flormar и Red Terracotta трябваше да е подарък към нея за стойност над 60 лири. Докато я пуснат хората обаче, хайлайтъра от лятната колекция се изчерпал, а аз изпратих скрийншот с продуктите и те са го поръчали. Цената му беше около 15 лири, но не съжалявам. Оказа се, че нямам такъв цвят и формулата му е доста сполучлива.


            Гилзата е класическа черна, изчистена и според мен изглежда много добре. Не евтинее и пластмасата е хубава. Има само надпис Flormar и стикер с кратка информация. Добро впечатление ми направи и това, че вече имат имена цветовете. Лаковете им за нокти също, ако сте забелязали от година поне са с тази промяна.


           Първият път, в който го носих не направих връзката с матовото ми червило на Kiko Velvet Mat 608 Apple Red. Преди два дни пак го сложих и почти бях сигурна, че са двойници. Но бързо ми се промени мнението, когато ги суочнах едно до друго. Red Terracotta стои откровено кафяво, а Кико си е червено. Като на узряла есенна ябълка.


            Формулата на Flormar Matte е почти пълен мат, но който позволява леко прокарване на устните. Не изсъхва като червилата на Kat Von D Everlasting, обаче не е и кадифено като това на Kiko. Определено трябва да не сте с напукани устни. Заради силния пигмент и пастелен финиш, предполагам че малко би акцентирало върху недостатъците. Не изсушава допълнително, но не е и хидратиращо. При мен в края на деня няма никакъв проблем - гладки и меки остават, обаче зависи и от времето навън.


          Не можах да харесам изобщо матовите Golden Rose, но от тези бих взела още и носила с удоволствие. Много по-приятни са!


           Не го усещам сухо, но не е и меко. Устните ви не се чувстват като кокоше дупе и да е изсмукало влагата. За мен е идеалното ежедневно матово червило, защото е пигментирано и с доловим кадифен завършек, издържа прилично 3-4 часа перфектно без хранене, златната среда с 2 думи. Ако консумирате мазна храна знаете как е. Иска си подновяване в центъра.


           Няма аромат и за това му пиша голям плюс! Цената му е 20 лири, но често правят намаления в сайта. Ако пътувате до Турция и носите матови червила, погледнете ги. Има 12 цвята.



            За сравнение, ето колко червено и по-меко стои Kiko Velvet Mat 608.



Няма коментари:

Публикуване на коментар